۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۳۸۱۸

حجت الاسلام انصاري: رفاقتي و دوستي با آمريکا همانند دوستي گرگ با ميش است

حجت الاسلام انصاري گفت: ملت مسلمان نبايد تحت تاثير فريبكاري ابر قدرت ها قرار بگيرد و بزرگترين ساده انديشي اين است که تصور کنيم جهانخواران خصوصا آمريكا از ما و اسلام دست برداشته اند لحظه اي نبايد از کيد دشمنان غافل بمانيم.
حجت الاسلام انصاري: رفاقتي و دوستي با آمريکا همانند دوستي گرگ با ميش است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه اول نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته،‌به نقش عبادت در زندگي انسان اشاره کرد و گفت : عبادت به معني خضوع و کوچکي، پرستش و اطاعت است.
 
وي افزود هركس از خداوند فاصله بگيرد از بندگي خداوند فاصله مي گيرد.
 
انصاري، يکي از اهداف خلقت انسان را عبادت دانست و گفت: هدف مشترک پيامبران الهي پرستش خداوند بود. اگر عبادت خداوند درست باشد تمام تعليمات ديني حل خواهد شد .

امام جمعه لردگان، آموزشهاي فني وحرفه اي را گامي بزرگ در جهت رفع معضل بيکاري دانستند و اظهار داشت: آموزشهاي فني و حرفه اي در ايجاد مشاغل و توسعه اشتغال پايدار بسيار با اهميت و تاثير گزار است.
وي افزود: افراد جوياي كار مي توانند با حضور در مراكز فني و حرفه اي کار ياد بگيرند و براي خودشان شغل ايجاد کنند.

خطيب نماز جمعه لردگان، به روز تشکيل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اشاره کرد و گفت : شوراي تبليغات اسلامي به فرمان امام راحل عظيم الشان تشكيل شد و کارهاي بزرگي هم در سطح کشور انجام دادند از جمله: راهپيمائي هاي روز قدس، 22 بهمن و مراسمات ديگر که هر ساله در کشور با شكوه خواصي برگزار مي شوند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود، به مذاكرات هسته اي اشاره داشت و گفت: ما از مذاکره کنند گان هسته اي حمايت مي کنيم و کار آنها را مانند کساني مي دانيم که در زمان جنگ در جبهه حضور داشتند، اما شما بدانيد  رفاقتي و دوستي با آمريکا همانند دوستي گرگ با ميش است. اين آمريکا ادم بشو نيست چون خوي گرگ صفت را دارد .

حجت الاسلام انصاري گفت: ملت مسلمان نبايد تحت تاثير فريبكاري ابر قدرت ها قرار بگيرد و بزرگترين ساده انديشي اين است که تصور کنيم جهانخواران خصوصا آمريكا  از ما و اسلام دست برداشته اند لحظه اي نبايد از کيد دشمنان غافل بمانيم.

انتهاي پيام1020ج / 630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۶:۰۸

28 Jan 2020