۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۰۵۵۸
امام جمعه شهرکرد:

دل بستن به دشمنان، خواری ملت را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری وامام جمعه شهرکرد گفت: مردم ما بدانند آمریکا و اروپا هیچ‌گاه به ما کمک نمی‌کنند وتنها میخواهند در مقابل آن‌ها ذلیل و خوار باشیم.
دل بستن به دشمنان، خواری ملت را به دنبال دارد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری وامام جمعه شهرکرد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با تاکید براینکه مردم ما بدانند آمریکا و اروپا هیچ‌گاه به ما کمک نمی‌کنند، اظهار کرد: دشمنان میخواهند در مقابل آن‌ها ذلیل و خوار باشیم.

وی برجام را حاصل تمایل به استکبار و ترس برخی از مسؤولان دانست و افزود: عده‌ای با پافشاری از رهبری اجازه مذاکره گرفتند و نتیجه اعتماد به غرب را امروز شاهد آن هستیم و باید به این نکته توجه کرد که برخی معاهدات راه نفوذ دشمن به کشور را باز می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری وامام جمعه شهرکردبا بیان اینکه باید به دستورات الهی عمل شود تا رستگار شوند، گفت: عده‌ای  در زبان به فرامین الهی عمل کرده، اما در دلشان به دشمنان اسلام تمایل دارد که باید گفت این افراد رستگار نمی‌شوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برخی از آیات قران و دل نبستن به دشمن تاکید کرد: عدم تمایل به بیگانه جزو برنامه‌های محکم قرآن بوده و در روایات متعدد قرآن آمده که مسلمانان به دشمن دل نبندند و اگر اینکار را انجام دهند جهنم در انتظار آن‌ها است.


نکونام با بیان اینکه برخی از عوامل داخلی آگاهانه یا ناآگاهانه در جامعه، مروج ناامیدی در جامعه هستند تاکید کرد: ترس از هیبت پوشالی استکبار جهانی و ترساندن مردم جامعه با تخریب افکار عمومی خیانت به نظام و اسلام است.

حجت الاسلام نکونام افزود: با تصویب لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم (FATF) که رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها بر این مسائل تاکید داشتند، باید مراقب باشیم تا بیگانگان در بین امت اسلامی نفوذ نکنند.

وی با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی بین مسئولان و مردم گفت: دشمن امروزه از زاویه اقتصادی و فرهنگی و جنگ روانی در صدد ایجاد شکاف بین مسئولان و مردم و تضعیف اقتدار و عظمت نظام به میدان آمده که همچون گذشته با اتحاد و همبستگی ملت، راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۱:۳۷

27 Dec 2019