۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۵۰۶۸
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

توسعه فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان مهمترین هدف پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و ارتقاء فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های پارک علم و فناوری در سال جاری است.
توسعه فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان مهمترین هدف پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، توسعه و ارتقاء فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان را از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های پارک علم و فناوری در سال جاری عنوان و اظهار کرد: پارک علم و فناوری در سال ۹۵ با جذب تعداد ۳۰ شرکت جدید موفق به ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر از فارغ‌التحصلان دانشگاه شد.

وی میزان فروش شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری به ادارات استان را در سال گذشته را ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فروش محصولات دانش بنیان و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در سال ۹۶ این میزان افزایش چشمگیری دارد.

پیرعلی حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برگزاری رویدادهای فناوری و ایده‌محور، جذب سرمایه از طریق صندوق‌های سرمایه‌گزاری، راه‌اندازی کانون‌های شکوفایی خلاقیت و مراکز نوآوری را از دیگر برنامه‌های این مجموعه در سال ۹۶ دانست و گفت: در صورت تحقق برنامه‌های پارک علم و فناوری در سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۱۷۶ اشتغال جدید ایجاد شود.

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی خواست با تامین محصولات و خدمات موردنیاز خود از طریق شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان از رشد و توسعه استان در زمینه اقتصاد دانش بنیان حمایت کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۴:۲۲

30 Dec 2019