۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۳۰۸۸
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان

پيشکسوتان بايد تجربيات صادقانه خود به نسل جديد ايفا نمايند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: بسيج مولود انقلاب است و بسيج پيشکسوتان بايد نقش پيش برندگي و پيش روندگي خود را از طريق انتقال تجربيات دوران دفاع مقدس و سي سال خدمت صادقانه خود به نسل جديد ايفا نمايند.
پيشکسوتان بايد تجربيات صادقانه خود به نسل جديد ايفا نمايند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، موسي انصاري در همايشي که با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) سردارعلي محمد اکبري  و پيشکسوتان بسيجي برگزار شد به تعبير امام خميني (ره) اشاره کردند و گفت: نبايد بگذاريم پيشکسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند.

انصاري تصريح کرد: هدف مجمع قشر بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت، استفاده حداکثري از دانش و تجربيات پيشکسوتان براي تربيت نسل جوان، مومن، انقلابي و متعهد به انقلاب و نظام است. بسيج مولود انقلاب است و بسيج پيشکسوتان بايد نقش پيش برندگي و پيش روندگي خود را از طريق انتقال تجربيات دوران دفاع مقدس و سي سال خدمت صادقانه خود به نسل جديد ايفا نمايند.

وي افزود: بسيجيان پيشکسوت همگي مردان روزهاي سخت انقلاب بوده و غالبا در جبهه هاي حق عليه باطل حضور داشته اند. بيشتر اين عزيزان همنشين شهدا بوده و با ايشان مانوس بوده اند و نسلي سرشار از تجربه و معنويت هستند لذا ميتوانند معلمان خوبي براي تربيت نسل جديد انقلاب باشند. لقمان حکيم به فرزندش وصيت کرد که بزرگترين عذاب آن است که هرچيز را خودت تجربه کني و اين سفارش لقمان بيانگر اين امر است که اگر ما از اين نسل سرشار از تجربه استفاده نکنيم خودمان ضرر خواهيم کرد و اين ما هستيم که به سختي و زحمت خواهيم افتاد.

سرهنگ انصاري گفت : پيشکسوتان نيز بايد بر پيمان و ميثاقي که با شهدا بسته اند پايبند باشند. شهدا تا اخرين نفس در برابر دشمن ايستادند و همه چيز خود را براي دفاع از انقلاب و اسلام فدا کردند. آنان که رفتند کاري حسيني کردند، ما که مانديم هم بايد کاري زينبي بکنيم. اگر نتوانيم راه اين شهدا را ادامه دهيم و ولي فقيه و امام زمانمان را تنها بگذاريم بايد در پيشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشيم.

در پايان جلسه نيز مراسم تکريم و معارفه مسئول بسيج پيشکسوتان سپاه ناحيه فارسان برگزار گرديد و پس از قدر داني از زحمات آقاي ابراهيم صالح زاده ، جناب آقاي مصطفي احمديان به عنوان مسئول جديد بسيج پيشکسوتان منصوب گرديد.
 

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۲۸

29 Dec 2019