۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۱۹۰۴۸
امام جمعه کوهرنگ:

حضور مشاوران ناکارآمد در دولت آسيب زاست/ تفکر بسیجی به دنبال مشکل گشایی است

امام جمعه کوهرنگ، روحيه و تفکر بسيجي را مشکل گشايي کشور در عرصه هاي مختلف بيان کرد و افزود: تا به امروز سنگري وجود ندارد که بسيج نتوانسته باشد آن را فتح کند و اين افتخار بسيج است.
حضور مشاوران ناکارآمد در دولت آسيب زاست/ تفکر بسیجی به دنبال مشکل گشایی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي با انتقاد از عملکرد رييس جمهور در استفاده از نظر مشاوران ناکارآمد در معرفي وزير علوم به مجلس، تصريح کرد: حضور چنين مشاوران ناکارآمدي در دولت، آسيب زاست که رييس جمهور بايد با تدبير هر چه زودتر به اين نابساماني ها پايان دهد چرا که اين اقدامات بزرگ ترين آفت براي شتاب علمي کشور است.

خطيب جمعه شهر چلگرد در ادامه ضمن تقدير از مسؤولان دانشگاه آزاد استان براي تأسيس مجتمع علمي، پژوهشي و رفاهي اين دانشگاه در شهرستان کوهرنگ، خاطرنشان کرد: تأسيس دانشگاه در شهرستان کوهرنگ يکي از نيازهاي امروز شهرستان براي ارتقاء جايگاه علمي، فرهنگي و اقتصادي آن است که بايد در دستور کار متوليان امر قرار گيرد.

حجت الاسلام طباطبايي همچنين به پنجم آذر 58 و فرمان تاريخي امام راحل مبني بر تشکيل بسيج اشاره و با گرامي داشت اين هفته سراسر افتخار، تشکيل بسيج مستضعفان را تجلي مديريت عظيم امام راحل و شجره طيبه انقلاب بيان کرد.

امام جمعه کوهرنگ، روحيه و تفکر بسيجي را مشکل گشايي کشور در عرصه هاي مختلف بيان کرد و افزود: تا به امروز سنگري وجود ندارد که بسيج نتوانسته باشد آن را فتح کند و اين افتخار بسيج است.

امام جمعه کوهرنگ حرکت بسيج و تفکر بسيجي را رمز استمرار و استحکام پايه هاي نظام دانست و خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر اين است که بسيج يکي از مظاهر عيني مديريت جهادي و عزم ملي است.

وي همچنين به مذاکرات هسته اي ايران با 5+1 اشاره کرد و گفت: اميدوار هستيم که مذاکرات حافظ حقوق و منافع حقيقي اين ملت باشد و با اين دستاورد به پايان برسد چرا که اگر قرار است در مذاکرات عقب نشيني ايران مطرح شود و خط قرمزها زير سؤال برود، همان بهتر که به فرجام نرسد.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي، عاقبت بخيري را از آن پرهيزگاران برشمرد و با اشاره به در پيش بودن سالروز ولادت امام محمدباقر(ع)، به نکات اخلاقي از زبان اين امام همام پرداخت.

وي با بيان ويژگي هاي اهل تقوا از منظر امام محمد باقر(ع)، خاطرنشان کرد: حضرت به جابر ابن عبدالله انصاري مي فرمايند: بدان و آگاه باش که اهل تقوا خود را از مردم جدا نمي گيرند و به طور مستمر، در معرض مراجعات مردمي و حل و فصل مشکلات آن ها قرار دارد.

امام جمعه کوهرنگ مردم داري را مهم ترين شاخصه اهل تقوا برشمرد و تصريح کرد: بي تکلف بودن، ساده زيستي، خادم مردم بودن و  دل نبستن به دنيا از ديگر ويژگي هاي اهل تقوا است.

اين مقام مسؤول با اشاره به اين که نماز خواندن و روزه داري تنها مؤلفه هاي شناخت اهل تقوا نيست، خاطرنشان کرد: اهل تقوا را بايد به ميزان خدمت گذاري و دغدغه مندي آن ها براي جامعه اسلامي شناخت.

حجت الاسلام طباطبايي، دل بستگي به دنيا را آفت بندگي معرفي کرد و اظهار داشت: به يقين انسان مؤمن دنيا را به آخرت مي فروشد و دنيا را محل عبور مي داند که توقف در آن جايز نيست.

خطيب جمعه کوهرنگ همچنين به سالروز ورود کاروان اسراي کربلا به شام در يکمين روز از ماه صفر اشاره کرد و با تأکيد بر منطق ديني امام سجاد(ع) و حضرت زينب(س) در آن روزها، افزود: انسان اگر در مسير بندگي خداوند متعال حرکت کند، همه ناملايمتي هاي اين مسير برايش زيبا خواهد بود که نمونه بارز اين زيبايي ها را مي توان در کلام حضرت زينب(س) در جواب سؤال يزيد که پرسيد از حادثه کربلا چه ديدي؟ فرمود به خدا چيزي به جز زيبايي نديدم، مشاهده کرد.

وي به سالروز ميلاد امام محمد باقر(ع) و لزوم توجه به برگزاري مراسمات شادي و جشن در اين روز اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاري جشن در اين روز فرخنده لازم و ضروري است و هيچ منافاتي با ماه محرم و صفر ندارد که همه بايد به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۵:۲۵

27 Dec 2019