۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۹۰۳۸
رئيس شبكه دامپزشكي اردل :

100 کيلوگرم فرآورده‌هاي خام دامي فاسد در اردل ضبط و معدوم سازي شد

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان اردل گفت: 100 کيلوگرم فرآورده‌هاي خام دامي غيرقابل مصرف در هفدهمين روز از ماه مبارک رمضان ضبط و معدوم‌سازي شد.
100 کيلوگرم فرآورده‌هاي خام دامي فاسد در اردل ضبط و معدوم سازي شد
به گزارش جهانبین نیوز، داوود ربيعي رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار کرد: در راستاي ارتقاي سطح کيفيت فرآورده‌هاي خام دامي در ماه مبارک رمضان اکيپ‌هاي بازرسي به صورت مستمر بر مراکز عرضه گوشت خام نظارت دارند و در بازرسي انجام شده در شهرستان اردل ۱۰۰ کيلوگرم فرآورده‌هاي خام دامي فاسد در شهرستان اردل ضبط و معدوم شد.

ربيعي از تشديد طرح نظارت بر فرآورده‌هاي خام دامي از ابتداي ماه مبارک رمضان در شهرستان اردل خبر داد و بيان داشت: از ابتداي ماه مبارک رمضان در راستاي حفظ سلامت شهروندان طرح نظارت بر فرآورده‌هاي خام دامي تشديد شده است.

وي خاطرنشان کرد: در راستاي نظارت بر مراکز عرضه و توزيع گوشت خام يک اکيپ سيار و يک اکيپ ثابت در سطح شهر اردل فعال است و به صورت مستمر بر نحوه توزيع و عرضه گوشت خام نظارت دارند.

ربيعي عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي با شماره تلفن ۳۴۳۴۲۲۳۴ تخلفات را گزارش دهند.

رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان اردل با اشاره به اينکه با متخلفان بهداشتي برخورد جدي خواهد شد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در سال جاري ۱۲۸ مورد بازديد از مراکز توليد، توزيع و خودروهاي حمل فراورده‌هاي خام دامي انجام شده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۹:۱۷

17 Feb 2020