۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۳۵۳۳۸
فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد

هدف اصلي تهاجم فرهنگي از هم گسيختگي خانواده است

فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد گفت: هدف اصلي تهاجم فرهنگي از هم گسيختگي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي است.
هدف اصلي تهاجم فرهنگي از هم گسيختگي خانواده است
به گزارش جهانبین نیوز، نازک غيبي حاجيور، فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: همايش حجاب و عفاف با هدف ترويج فرهنگ حجاب در جامعه و جلوگيري از فروپاشي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي در شهرستان کوهرنگ برگزار مي شود.

وي افزود: اين همايش با حضور قشرهاي مختلف جامعه در محل حسينيه محمد رسول الله (ص)شهر چلگرد برگزار مي شود.
 
غيبي حاجيور بيان داشت: اين همايش از ساعت 10صبح در محل حسينيه محمد رسول الله (ص) و با سخنراني پيرامون عفاف و حجاب، گوشه هايي از حجاب زنان بختياري را تشريح مي شود.
 
وي گفت: کرامت زن مسلمان به حفظ حجاب و عفاف است چرا که حجاب تکليفي از جانب پروردگار مي باشد.

فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد گفت:هدف اصلي تهاجم فرهنگي از هم گسيختگي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي است.
 
وي حضرت فاطمه (س) را به عنوان برترين الگوي شايسته براي زنان و دختران معرفي کرد و افزود: دختران و زنان ايراني اين حضرت را بايد الگوي شاخص و سرمشق خود در همه زمينه ها قرار دهند.

غيبي حجاب اسلامي را تجلي زيباييهاي معنوي زن ذکر کرد و  خاطر نشان کرد: بدون شک حجاب ديني ، زن را از آفات و بيماريهاي بسياري حفظ مي کند.

فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد گفت: عفاف و حجاب تنها ويژه زنان نيست بلکه مردان نيز بايد پاکدامني و پوشش داشته باشند ولي از آن روي که زن نماد زيبايي در خلقت و شاهکار آفرينش است بيشترين تأکيد بر حجاب، متوجه زنان شده است.
 
معصومه کريميان مدير تعليم و تربيت حوزه بسيج خواهران حضرت آسيه (س) چلگرد نيز در اين خصوص بيان کرد: بيست و يکم تيرماه سالروز قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاري شده است. روزي که دژخيمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشيد.

وي افزود: حجاب، ارزشي است منطبق با طبيعت انسان و براي کمال و رشد شخصيت انساني فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.

مدير تعليم و تربيت حوزه بسيج خواهران حضرت آسيه(س)چلگرد ادامه داد:عفاف و حجاب نه تنها براي انسان ها محدوديت نمي آورد بلکه با حفظ شخصيت  و کرامت و مصونيت زنان، زمينه هاي حضور فعال و رشد و بالندگي در مسير صحيح را براي آنان در اجتماع فراهم مي سازد.

وي گفت: با نگهداشتن حريم جامعه از آلودگي و ناپاکي، به بهداشت رواني، فردي و اجتماعي کمک خواهد کرد و هرگونه فعاليت در کانون خانواده و اجتماع را رنگ و بوي معنويت خواهد بخشيد.

کريميان در پايان خاطرنشان کرد: امروز يکي از مهمترين محورهاي تهاجم فرهنگي در مواجهه با نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش براي تغيير سبک زندگي آحاد مردم ايران اسلامي در موضوع عفاف و حجاب است که هدف اصلي آن از هم گسيختگي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي مي باشد.

انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۱:۵۹

18 Jan 2020