۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۰۳۷۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای انقلاب اسلامی نتیجه درس‌های قیام عاشورا است/جنگ تحمیلی تنها نمونه‌ای از فتنه‌های دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری دستاوردهای انقلاب اسلامی را نتیجه درس‌هایی دانست که از قیام عاشورا گرفته شده است و گفت: از همین‌رو است که دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن این قیام است و با همه قدرت، تلاش می‌کند تا به مردم بقبولاند واقعه عاشورا ۱۴۰۰ پیش رخ داده و دیگر تمام شده است.
دستاوردهای انقلاب اسلامی نتیجه درس‌های قیام عاشورا است/جنگ تحمیلی تنها نمونه‌ای از فتنه‌های دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: سخنان بسیاری درخصوص دفاع مقدس وجود دارد.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را نتیجه درس‌هایی دانست که از قیام عاشورا گرفته شده است و تاکید کرد: از همین‌رو است که دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن این قیام است و با همه قدرت، تلاش می‌کند تا به مردم بقبولاند واقعه عاشورا  ۱۴۰۰ پیش رخ داده و دیگر تمام شده است.

نکونام خاطرنشان کرد: مردم ایران و همه مسلمانان باید هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود دست یابند، باید پیام عزاداری امام حسین (ع) زنده بماند.

امام جمعه شهرکرد برگزاری اجتماع‌های بزرگ مردمی را تنها راه ارسال پیام حادثه عاشورا و امام حسین (ع) به دنیا عنوان و بیان داشت: خدا را شکر امسال شاهد حضور باشکوه هیئت‌های عزاداری بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران در سال ۵۹ اشاره و گفت: این جنگ که علیه ایران تحمیل شد فقط یک ورق از مجموعه  فتنه‌هایی است که طی سال‌ها علیه مردم ایران شده است اما بحمدالله نتیجه این دشمنی‌ها باعث شد تا ملت ایران تبدیل به یک امت مقاوم و مستحکم شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۴۰

27 Dec 2019