۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۱۳۶۸

راهداران شهرستان بروجن در آمادگی کامل جهت بارش های آتی

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بروجن از آمادگی کامل ۲۵ راهدار این مجموعه جهت خدمات رسانی در بارش های آتی خبر داد.
راهداران شهرستان بروجن در آمادگی کامل جهت بارش های آتی
اسماعیل داورپناه رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بروجن در گفتگو باجهانبین نیوز گفت: ۲۱ اکیپ راهداری این شهرستان ، با آمادگی کامل در گردنه ها و ارتفاعات حوزه استفحاظی از عصر امروز مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل تمامی دست اندر کاران راهداری شهرستان در مواجه با بارش‌ در طی آخر هفته جاری وجود دارد ، افزود: ماشین‌آلات راهداری شهرستان مانند برف‌روب، بلدورز، لودر، گریدر و شن‌پاش تجهیز شده و به ۶ راهدارخانه‌ این مجموعه اعزام خواهند شد.

اسماعیل داور پناه خاطر نشان ساخت: اکیپ‌های راهداری زمستانی شهرستان بروجن با مسئولیت‌هایی مانند برف روبی، نمک پاشی، نظافت علایم، ترمیم روشنایی‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در هنگام بارش برف یا سایر موارد را در اسرع وقت به مسافران جاده‌ای بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم جهت برقراری ایمنی کامل در سفرهای جاده ای در فصل زمستان اندیشیده شده است، افزود: ماسه و نمک لازم در انبارها و سوله ی راهدارخانه‌ها ذخیره شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن ضمن تاکید بر توجه و دقت نظر رانندگان، هشدارها و پیام های صادره از سوی مرکز مدیریت راههای استان را در فصل زمستان بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران زمستانی تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان تلاش می کنند تا محورهای مواصلاتی این استان در مواقع بارش برف و لغزندگی جاده برای آمد و شد وسایط نقلیه باز بماند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۵:۵۱

30 Dec 2019