۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۸۴۹۸
نماينده ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان

مردم ما شايسته خدمت رساني هستند آنها از تبعيض شکايت دارند

نماينده ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: مردم ما شايسته خدمت رساني هستند مردمي که در مقابل فتنه‌ها ايستادند و نقشه‌هاي آمريکا و اسرائيل را سرکوب کردند. اين نظام نقاط ضعف و قوتي دارد که ما همه ميدانيم نقطه‌ضعفي که همه مي‌دانند اين است که مردم از تبعيض شکايت دارند و ديگر ضعف ما دنياطلبي است.
مردم ما شايسته خدمت رساني هستند آنها از تبعيض شکايت دارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام غفاري در جمع پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه شهر فارسان  ضمن عرض تسليت شهادت حضرت زهرا(س) و تبريک ايام مبارک دهه فجر و روز بزرگ 22 بهمن گفت: خداوند با بانگ بلند اعلام کرده است که هر فرد و گروهي و هر امتي که خداوند به آن‌ها نعمت داده بايد شکر گذار نعمت باشد چون خداوند نعمت آن‌ها را بيشتر و استمرار مي‌بخشد ولي اگر کفران نعمت کردند ضمن سلب نعمت کساني که قدردان نعمت نبوده‌اند و موجب از دست رفتن نعمت شده‌اند خداوند عذابي دردناک براي آن‌ها فراهم کرده است.

وي در ادامه افزود: ما حافظ انقلابي هستيم که 39 ساله شده و امروز وارد 40 سالگي مي‌شود انقلابي که شهدا با خون خود آن را آبياري کرده‌اند و ما امانت‌دار اين انقلابيم موقعيت خود را بشناسيم و قدر خود را بدانيم که امروز اگر پرچم ايران سربلند است و ايران باعزت است و اگر در دنيا افتخار مي‌کنيم ايراني و مسلمان هستيم به خاطر خون شهداست.

وي تصريح کرد: مردم ما شايسته خدمت رساني هستند مردمي که در مقابل فتنه‌ها ايستادند و نقشه‌هاي آمريکا و اسرائيل را سرکوب کردند. اين نظام نيز نقاط ضعف و قوتي دارد که ما همه ميدانيم نقطه‌ضعفي که همه مي‌دانند اين است که مردم از تبعيض شکايت دارند و ديگر ضعف ما دنياطلبي است وقتي مسئولين اين‌گونه باشند در مردم نيز سرريز مي‌شود.

وي بيان داشت: اين نظام دستاوردهايي را نيز براي ما به ارمغان آورد ازجمله رهايي از سلطه طاغوت و استکبار جهاني دومين رهبري نظام و سومين قانون اساسي و حق انتخاب چهارمين دستاورد خروج از انزوا جهان و ديگر دستاورد بيداري اسلامي و شکست دادن ابرقدرت‌هاست.

انتهاي پيام/590پ
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۸:۱۵

30 Dec 2019