۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: توجه مسؤولان نظام به خدمت صادقانه، دورى از منفعت‌جويى‌ها و بهره‌بردارى‌هاى شخصى و نگاه مادى به قدرت از توصيه‌ها و مطالبات جدى رهبر انقلاب در طول ساليان متمادى بوده است.
۹ دى نمونه‌اى از حوادث‌بى‌نظير و قدرت‌نمايى‌هاى نظام اسلامى/ حقوق‌هاى نجومى، خيانت به آرمان‌هاى انقلاب اسلامى است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته در مصلي لردگان ضمن بزرگداشت هفته بصيرت و ولايت به سالروز بزرگداشت حماسه ۹ دى بر عناصر قدرت در نظام اسلامى تأكيد كردند و خاطرنشان کرد:  ۹ دى نمونه‌اى از حوادث‌بى‌نظير و قدرت‌نمايى‌هاى نظام اسلامى بود و دشمنان نظام اسلامى در فتنه ۸۸ تلاش كردند كه حمايت مردمى از نظام را به‌عنوان يكى از اصلى‌ترين عناصر قدرت نظام از ميان ببرند كه با هشيارى و آگاهى مردم و رهبر فرزانه انقلاب، تير دشمن به سنگ خورد و با بصيرت مردم در نهم دى نقشه‌هاى دشمن با شكست مواجه شد.

انصاري در ادامه به عوامل کسب بصيرت اشاره داشت: شناخت امام و ولي امر زمان خود، فکر و تحليل هاي عاقلانه نه احساساتي، دور انديشي، پيروي از عالمان و دانشمندان با تقوي و شايسته، رعايت ايمان و تقوا و عبرت گرفتن از پيشامدهاي گوناگون از جمله عواملي هستند که در راه کسب بصيرت نياز هر فرد عاقل است که بايد بداند.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود به حقوق‌هاى نجومى و خيانت به آرمان‌هاى انقلاب اسلامى اشاره کرد و گفت: توجه دادن مسؤولان نظام به خدمت صادقانه و دورى از منفعت‌جويى‌ها و بهره‌بردارى‌هاى شخصى و نگاه مادى به قدرت و تذكر نسبت به دورى از روحيه‌ى اشرافى، از توصيه‌ها و مطالبات جدى رهبر انقلاب در طول ساليان متمادى بوده است.

وي افزود: اين حقوق‌ها، برداشت‌هاى غيرمنصفانه و ظالمانه از بيت‌المال است‌ و دريافتهاى نامشروع بايد برگردانده شود و اگر كسانى‌ بى‌قانونى کرد بايد مجازات شود.

خطيب نماز جمعه اين هفته ضمن بزرگداشت شهيد نمر و اولين سالگرد شهادت روحانى برجسته شيعى گفت: شيخ شهيد نمر باقرالنمر يكى از روحانيون برجسته شيعه عربستان بود كه در پى اعتراضات شيعيان و به‌دليل دفاع شجاعانه از عزت و كرامت مسلمانان به‌خصوص شيعيان مظلوم عربستان و انتقاد صريح از سردمداران آل سعود و به‌دنبال حمله مسلحانه توسط نيروهاى امنيتى رژيم آل سعود به‌ شدت مجروح و به اتهام اقدام عليه امنيت ملى و محاربه، به اعدام با شمشير و به صليب كشيده شد.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۳:۳۵

10 Jan 2020