۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۱۶۴۳۸
امام جمعه بن:

بايد در مقابل زياده خواهي‌هاي اسرائيل ايستاد

رژيم غاصب اسرائيل رژيمي نيست که فقط بسنده به فلسطين و مردم فلسطين بکند؛ صهيونيست ها براي همه مردم جهان اسلام برنامه ريزي کرده اند و باید با تمام توان در مقابل آن ایستاد.
بايد در مقابل زياده خواهي‌هاي اسرائيل ايستاد
به گزارش جهانبین نیوز، نماينده ولي فقيه شهرستان بن در مصاحبه با خبرنگار زنگ خبر گفت: پيامبر اکرم(ص) در زمينه ياري رساندن به ديگر مسلمانان مي فرمايند اگرمسلماني فرياد کمک خواهي مسلماني را بشنود ولي کمک نکند مسلمان نيست.

وي گفت: طبق مباني اصيل اسلامي ما وظيفه داريم مردم مسلمان فلسطين را ياري کنيم، فلسطيني‌ها هم نوع ما هستند و ناجوانمردانه به خاک و خون کشيده مي‌شوند و وظيفه انساني ما اقتضا مي کند که از اين مردم مظلوم پشتيباني کنيم .

غضنفري تصریح کرد: امام خميني(ره) رژيم صهيونيستي اسرائيل را به عنوان يک غده سرطاني نام برده است و يکي از ويژگي‌هاي غده سرطاني گسترش يافتن در سراسر بدن است. رژيم صهيونيستي نيز در جامعه چنين نقشي ايفا مي کند که اگر بماند آثار مخرب آن در جهان نمود پيدا خواهد کرد برهمین اساس بايد آن را از جهان اسلام حذف کرد و از بين برد.

امام جمعه شهر بن تصريح کرد: در اين برهه از زمان، جهان اسلام به مصيبتي به نام داعش گرفتار شده که هدف اصلي آن ضربه زدن به اسلام است و سياست اين گروه در قبال غزه سکوت است.

غضنفري خاطرنشان کرد: گروه تکفيري داعش نشان از مزدوران صهيونيستي است که براي از بين بردن جبهه مقاومت در جهان اسلام اجير شده است لذا طبق فرمايش حضرت امام رحمه الله عليه تنها راه نجات مردم مسلمان جهان از بين بردن رژيم صهيونيستي است. از خدا مي خواهيم که اين توفيق را عنايت کند و بتوانيم در راستاي فرمايشات امام راحل ورهبر معظم انقلاب عمل کنيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۷:۲۹

6 Feb 2020