۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۴۴۴۸

پروژه «سپاه‌هراسی» بدلیل ناکامی آمریکا در غرب آسیاست

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌پاسداران گفت: سپاه در مسیر حمایت از جنبش‌های آزادی‌بخش موفق بوده است و آمریکایی‌ها به شدت عصبانی هستند. آمریکایی‌ها ناکامی‌های بسیاری در غرب آسیا داشته‌اند.
پروژه «سپاه‌هراسی» بدلیل ناکامی آمریکا در غرب آسیاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مهر سردار یدالله جوانی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نشان دادن تصویر سرلشکر جعفری در سنای آمریکا اظهار کرد: سپاه در مسیر حمایت از جنبش‌های آزادی‌بخش موفق بوده است و آمریکایی‌ها به شدت از سپاه عصبانی هستند. عکس سردار سرلشکر جعفری را به این دلیل نشان می‌دهند که معتقدند سپاه مانع از توسعه‌طلبی آن‌ها بوده است؛ به همین دلیل پروژه سپاه‌هراسی را دنبال می‌کنند.

جوانی تصریح کرد: واقعیت این است که آمریکایی‌ها در دهه اخیر ناکامی‌های بسیاری در منطقه راهبردی غرب آسیا داشته‌اند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران افزود: آمریکایی‌ها پس از حادثه ۱۱ سپتامبر با اهداف خاصی به منطقه لشکرکشی و بر آن اساس دو کشور افغانستان و عراق را اشغال کردند. اما تمام سیاست‌های آن‌ها با شکست مواجه شد.

جوانی ادامه داد: بررسی‌های آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی ناکامی آن‌ها در غرب آسیاست؛ در واقع آن‌ها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که ایران مانع از توسعه‌طلبی آن‌ها در غرب آسیا شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آمریکایی‌ها را با شکست راهبردی در غرب آسیا مواجه کرده است، تصریح کرد: ایران این موضوع را رسما اعلام کرده است که با توسعه‌طلبی و نفوذ آمریکایی‌ها در منطقه مخالف است. در این میان، سپاه پاسداران وظیفه حمایت از جنبش‌های آزادی‌بخش، کمک به ملت‌ها و گروه‌هایی را که با استکبار جهانی در خارج از مرزهای‌مان مبارزه می‌کنند، برعهده دارند.

جوانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند یک چهره ناخوشایند از سپاه به جهانیان معرفی کنند، گفت: امروز ملت‌ها در منطقه بیدار شده‌اند، آمریکایی‌ها که با ادعا و شعار مبارزه با تروریسم به منطقه آمدند نقش اصلی در ایجاد و شکل‌دهی به گروه‌های تروریستی دارند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: در واقع حامی اصلی گروه‌های تروریستی، غربی‌ها و آمریکایی‌ها هستند و ملت‌های منطقه به خوبی به این مسئله آگاهی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن متوجه شده‌اند که آمریکایی‌ها حامی اصلی تروریست‌ها هستند.

تجمیع قدرت ملت ایران در نهاد انقلابی سپاه

جوانی افزود: اگر امروز آمریکایی‌ها از سپاه ناراحت هستند باید از قول شهید بهشتی به آن‌ها بگوییم که «از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر». امروز قدرت ملت ایران در نهاد انقلابی سپاه تجمیع شده است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه به نمایندگی از ملت غیور و رشید ایران از ملت‌های مظلوم منطقه حمایت و پشتیبانی می‌کند تصریح کرد: این حمایت از محور مقاومت و جبهه بیداری، آمریکایی‌ها را عصبانی کرده است و باید به آن‌ها گفت که به هر شکل عمل کنید، نتیجه آن به نفع ملت‌ها خواهد بود؛ زیرا این ملت‌ها در منطقه بیدار شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با حیله و نیرنگ نمی‌توان ملت‌های بیدار شده را مجدد به عقب بازگرداند، گفت: روند تحولات در منطقه به نفع ملت‌هاست و همان‌طور که مقام معظم رهبری در گذشته تصریح فرمودند، آینده منطقه متعلق به ملت‌های مسلمان است و قطعا آمریکایی‌ها در آن جای نخواهند داشت.

جوانی ادامه داد: اتهام زنی‌ها به سپاه نمی‌تواند دوران حضور آمریکا در منطقه را تمدید کند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، با اشاره به سابقه سپاه‌هراسی در جریان فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: در آن زمان آمریکایی‌ها و دیگر دولت‌های استعماری اروپایی تصور می‌کردند با سرمایه‌گذاری برای حوادث ۸۸ می‌توانند به عمر جمهوری اسلامی ایران پایان دهند، اما استراتژی آن‌ها با شکست مواجه شده و حماسه ۹ دی به این استراتژی پایان داد.

نقش سپاه در مقابله با جریان فتنه بارز بود

وی خاطرنشان کرد: نقش سپاه در مقابله با جریان فتنه بارز و به همین دلیل از همان زمان بحث سپاه‌هراسی را دنبال کردند، اما سپاه یک کارنامه درخشان دارد و این درخشندگی به این دلیل است که زمان توطئه‌ها، دشمنان را شناسایی کرده و روشنگری‌های لازم را انجام می‌دهد.

جوانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها قصد دارند با مذاکرات و توافق هسته‌ای استراتژی نفوذ در ایران را دنبال کنند، گفت: ایشان تاکید کردند که ما این راه را بسته‌ایم و اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ دهد. نخواهیم گذاشت آن‌ها در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نفود کنند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سپاه تجربه موفق و طولانی در امر مبارزه با جریان‌های وابسته به بیگانه دارد، افزود: بعد از این امر، این روند ادامه پیدا خواهد کرد و آمریکایی‌ها نخواهند توانست استراتژی خود را در ایران به نتیجه برسانند.

وی با بیان اینکه در کشور از یک وحدت و همدلی مناسبی برخوردار هستیم، تصریح کرد: مردم با نظام اسلامی پیوند ناگسستنی دارند و نهادهای انقلابی مثل سپاه مورد اعتماد مردم هستند. امروز سپاه با برخورداری از نیروهای مردمی تمامی راه های نفوذ در مقابل آمریکایی ها را خواهد بست.

استراتژی نفوذ آمریکا در پساتوافق با شکست مواجه خواهد شد

جوانی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها به اهداف خود برای نفود به منطقه دست نخواهند یافت، تصریح کرد: استراتژی نفوذ آمریکا در پساتوافق نیز با شکست قطعی مواجه خواهد شد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه آمریکا همچنان شیطان بزرگ خواهد بود، افزود: بعضی‌ها متاسفانه تصور می‌کنند منافع ما از طریق ارتباط و تعامل با آمریکا تامین می‌شود و در صدد هستند چهره آمریکا را بزک کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تذکر داده‌اند که آمریکا همچنان شیطان بزرگ است، اظهار کرد: واقعیت آمریکا تغییر نکرده و دشمنی ملت ایران با آمریکا به دلیل ظلم‌ها و ستم‌های دولت آمریکا است. هم اکنون شاهد تشدید ستم‌ها از سوی آمریکایی‌ها هستیم.

جوانی گفت: امروز دستان آمریکایی‌ها به خون پاک مسلمانان جهان و غرب آسیا آلوده است. خون‌هایی که امروز در سوریه، عراق، یمن و لبنان به زمین ریخته می‌شود، به وسیله آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکایی‌ها همچنان خط و نشان می‌کشند و ملت ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند، آن‌ها به دنبال حفظ تحریم‌ها هستند. سیاست آمریکایی‌ها در مقابل ملت ما هیچ تغییری نکرده و همان سیاست‌های پیشین در جریان است.

ملاک برقراری رابطه بین ایران و آمریکا دست برداشتن از ظلم است

وی تصریح کرد: طبیعی است وقتی که آمریکایی‌ها مظهر ظلم و ستم هستند مواضع ما در مقابل آن‌ها انتقادی، عقلانی و انسانی باشد؛ این موضع که دارای مبانی دینی و قرآنی است باید ادامه داشته باشد.

جوانی خاطرنشان کرد: براساس آموزه‌های الهی هر ملت آزاد باید در مقابل ظلم و ستم بایستد و ملت ایران بر همین اساس باید مقابل آمریکا ایستادگی کند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حضرت امام (ره) در مورد رابطه ایران با آمریکا فرموده بودند که «با آمریکا رابطه نخواهیم داشت مگر اینکه آن‌ها دست از ظلم بردارند»، افزود: ملاک برقراری رابطه بین ایران و آمریکا این است که آمریکا از ظلم کردن دست بردارد، اما آن‌ها همچنان گرگ‌صفت و ظالم هستند.

وی ادامه داد: ملت ما در مقابل این شیطان می‌ایستد و فضای اسکتبارستیزی در ایران ادامه پیدا خواهد کرد. کسانی که تصور می‌کنند دوران شعار مرگ بر آمریکا پایان یافته است، دچار توهم شده‌اند.

جوانی تأکید کرد: هرگز نمی‌توان شعار مرگ بر آمریکا را از ملت ایران ربود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۱:۰۰

30 Dec 2019