۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۱۸۹۶۸

بام ايران خبر رتبه برتر همايش بسيج و رسانه چهارمحال وبختياري را کسب کرد

رتبه دوم گزارش هاي تصويري جشنواره همايش بسيج و رسانه و گفتمان ولايت چهارمحال وبختياري به پايگاه خبري بام ايران خبر اختصاص يافت.
بام ايران خبر رتبه برتر همايش بسيج و رسانه چهارمحال وبختياري را کسب کرد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر همايش 'بسيج و رسانه و گفتمان ولايت چهارمحال وبختياري' با ارسال ۳۱۴۵ اثر مکتوب و تصويري از سوي رسانه هاي استان به دبيرخانه اين همايش برگزار شد.

پس از بررسي و ارزيابي آثار توسط کميته داوران، ۲۲ اثر قابل تقدير شناخته شد.

توليد، انتشار و بازنشر اخبار و فعاليت سپاه و بسيج استان چهارمحال و بختياري، گزارش هاي تصويري، آثار مرتبط با موضوع اقتصاد مقاومتي، مطالبات فرهنگي مقام معظم رهبري، مقابله با آسيب هاي ماهواره از موارد قابل تجليل در اين همايش بود که با اهداي لوح و هديه تقدير شدند.

در توليد و انتشار بيشترين اخبار سپاه و بسيج، خبرگزاري بسيج رتبه نخست را از آن خود کرد و خبرگزاري ايرنا نيز در انتشار اين اخبار حائز رتبه برتر شد.

بهترين گزارش درباره فعاليت هاي سپاه و بسيج به هفته نامه ارمغان رسيد و بهترين گزارش درباره مقابله با آسيب هاي ماهواره به روزنامه جوان اختصاص يافت.

بيشترين خبر، مصاحبه و گزارش با موضوع مطالبات فرهنگي مقام معظم رهبري را پايگاه خبري تحليلي مشکات برين داشت و بهترين مصاحبه تفصيلي با موضوع اقتصاد مقاومتي از آن خبرنگار پايگاه جهان بين نيوز شد.

بيشترين مصاحبه و گزارش با موضوع فعاليت هاي سپاه و بسيج را خبرنگار خبرگزاري بسيج به خود اختصاص داد و دومين رتبه انتشار اخبار فعاليت هاي سپاه و بسيج به خبرنگار پايگاه خبري تحليلي جهان بين نيوز تعلق گرفت.

سومين و چهارمين رتبه انتشار اخبار و فعاليت هاي سپاه وبسيج را متعلق به روزنامه قدس و خبرگزاري بود و اولين و دومين رتبه گزارش تصويري اقدامات و فعاليت هاي سپاه و بسيج به عکاسان خبرگزاري ايرنا و پايگاه خبري تحليلي بام ايران خبر رسيد.

بهترين گزارش درباره مقابله با پديده ماهواره را روزنامه جوان داشت و بهترين تيتر درباره دفاع مقدس را روزنامه جمهوري اسلامي درج کرده بود.

بهترين مصاحبه تفصيلي اقتصاد مقاومتي را خبرنگار پايگاه خبري تحليلي جهان بين نيوز انجام داده و دومين رتبه توليد اخبار درباره فعاليت هاي سپاه و بسيج به پايگاه خبري زنگ خبر اختصاص يافت.

دومين رتبه گزارش درباره مقابله با آسيب هاي ماهواره به هفته نامه هم انديشان تعلق گرفت.

همچنين روزنامه سالداران، بيشترين اخبار منتشره در صفحه نخست را داشت و هفته نامه امين بختياري نيز بيشترين زيرنويس اخبار سپاه وبسيج را از آن خود کرد و دومين رتبه مصاحبه در زمينه اقتصاد مقاومتي به خبرنگار پايگاه خبري تحليلي اساتيد برتر اختصاص يافت از روزنامه کيهان براي کسب دومين رتبه گزارش خبري درباره فعاليت هاي سپاه و بسيج نيز تجليل شد.

در اين همايش از چهار خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و واحد خبر صدا و سيماي مرکز استان چهارمحال و بختياري نيز تجليل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۹:۵۵

2 Jan 2020