۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۰۱۹۸
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرکرد:

شهرکرد پتانسیل مطلوبی برای توسعه ورزش دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد گفت: ظرفیت و پتانسیل‌های ورزشی متعددی در شهرستان شهرکرد وجود دارد و تامل و توجه به این پتانسیل‌ها به منظور توسعه ورزش حائز اهمیت است.
شهرکرد پتانسیل مطلوبی برای توسعه ورزش دارد
ساسان صادقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: با توجه به توانایی های بالای ورزشکاران و وجود پتانسیل‌ها ورزشی این شهرستان از جمله صنعت سوارکاری، پاراگلایدر، ارتفاع از سطح دریا و اردوگاه بودن تیم های ملی و بین المللی ، باید برنامه ریزی صحیح و دقیقی در جهت توسعه ورزش در این منطقه صورت گیرد.

وی  تعداد بیمه شدگان ورزشی این شهرستان در سال گذشته را ۱۸ هزار و ۷۷۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۹۲ نفر آقا و ۶ هزار و ۵۵ نفر خانم هستند.

صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز ۱۲ هزار و ۸۱۹ ورزشکار این شهرستان تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که از این تعداد ۷ هزار و ۸۶۷ نفر آقا و ۴ هزار و ۹۵۲ نفر خانم هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرکرد افزود: ۴۴ هیئت ورزشی نیز در شهرستان شهرکرد وجود دارد که هم اکنون از این تعداد ۳۵ هیئت ورزشی فعال است.

وی کمبود نیروی انسانی، کمبود فضای اداری، کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی و اداری، کمبود منابع مالی و اعتبارات، نبود خوابگاه ورزشکاران جهت میزبانی مسابقات کشوری، کمبود اماکن ورزشی و زیرساخت‌ها را از جمله مشکلات موجود حوزه ورزش در این شهرستان عنوان کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان برای رفع کمبودها مذکور در حوزه ورزش و جوانان، به تنهایی قادر به ورود و اجرای اقدامات عملیاتی نیست و موفقیت در این امر، مستلزم اعتبارات، هم افزایی و همدلی بین دستگاهی در سطوح فراگیر است.

صادقی در پایان توسعه ورزش آموزشی و پرورشی، توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش قهرمانی و ساماندهی امور جوانان اعم از امور ازدواج اشتغال، مسکن و هویت را از جمله برنامه های آتی و شاخص این اداره در سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۱:۲۲

27 Dec 2019