۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۳۳۲۶۸
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

هفت شهید گمنام میهمان مردم چهارمحال و بختیاری می شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، استان چهارمحال و بختیاری میزبان هفت شهید گمنام می شود.
هفت شهید گمنام میهمان مردم چهارمحال و بختیاری می شوند
 سرهنگ عباس عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در اسفندماه، چهارمحال و بختیاری میزبان هفت شهید گمنام دفاع مقدس می شود.

وی با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی این شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم تا بتوانیم از این شهدا به خوبی استقبال کنیم اضافه کرد: این شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی ملت مسلمان و انقلابی ما در دفاع مقدس هشت ساله هستند که با تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در دفاع از کیان نظام اسلامی جان فشانی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: مسئولان استان برای استقبال از این شهدا، در حال تدارک برنامه‌های مختلفی هستند که پس از قطعی شدن به اطلاع عموم ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار استان می رسد.

عباسی خاطرنشان کرد: این شهدا در چهار نقطه از استان و در شهرهای گندمان، فرادنبه، دستنا و آموزشکده فنی پسران شهرکرد تشییع و تدفین می شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم شریف چهارمحال و بختیاری با حضور در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام، بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید میثاق ‌کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۶:۰۰

21 Feb 2020