۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۴۲۵۸
امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه مطرح کرد:

درصحنه سياسي تقوي لازم است نه تقوي درحدعموم مردم

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت:درصحنه سياسي تقوي لازم است نه تقوي درحدعموم مردم، يعني هرکسي که درکارسياست است بامسائل سياسي صادقانه ودردمندانه ودلسوزانه برخوردکند.
درصحنه سياسي تقوي لازم است نه تقوي درحدعموم مردم
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به فرا رسيدن ماه شعبان، اظهار کرد: ماه شعبان يکي از ماه‌هاي بزرگ خداوند است که حضرت محمد (ص) از اين ماه به عنوان ماه خود ياد کرده‌اند.

بهرامي افزود: در اين ماه مومنان و مسلمانان به راز و نياز با خداوند مي‌پردازند و خود را براي ماه رمضان آماده مي‌کنند.

وي با اشاره به روايات و احاديثي از پيامبر مکرم اسلام و ديگر بزرگان ديني در مورد فضيلت ماه شعبان، عنوان کرد: دادن صدقه، گرفتن روزه و استغفار زياد از جمله اعمالي است که در اين ماه بسيار سفارش شده است.

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت:در ماه شعبان اعياد خجسته اي مانند ولادت امام حسين (ع) ، حضرت ابوالفضل (ع) امام زين العابدين (ع) و به خصوص ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت را پيش رو داريم که بايد آنها را گرامي بداريم .

ايشان با گراميداشت روز پاسدار گفت: هدف دشمن تخريب چهره سپاه است و علت اين موضوع ناکامي هايي است که دشمن در موضع گيري هاي خود به واسطه سپاه داشته است .

درصحنه سياسي تقوي لازم است نه تقوي درحدعموم مردم

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره با دو انتخبات پيش رور، اميرالمؤمنين (ع) را بهترين الگو براي سياستمداران کشور عنوان کرد و گفت: سياست آن امام همام بر مدار اخلاق، عدل و انصاف بود و هيچ‌گاه دچار کبر و غرور نشدند.
بهرامي با بيان اينکه درصحنه سياسي تقوي لازم است نه تقوي درحدعموم مردم اظهار کرد:يعني هرکسي که درکارسياست است بامسائل سياسي صادقانه ودردمندانه ودلسوزانه برخوردکند.

حجت الاسلام بهرامي گفت:سياست به معناي فريب ودروغ وبه هرشيوء وراهي موفق شدن سياست سالم نيست.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به نامگذاري شعار امسال رهبري با عنوان" اقتصاد مقاومتي: توليد- اشتغال" گفت: امروزجنگ حقيقي جنگ اقتصادي است شدت درگيري دشمن تخريب اقتصادوسخت کردن زندگي برمردم وخسته کردن ونااميدکردن آنهازاصل انقلاب است تلاش درحوزه ي اقتصادي حقيقتايک مجاهدت است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۱:۴۲

7 Jan 2020