۰
plusresetminus
تاخير 2 ساعته جلسه گردهمايي زنان فرهيخته چهارمحال و بختياري و بي‌برنامگي دفتر امور بانوان و خانواده استانداري استان باعث نارضايتي زنان فرهيخته استاني شد.
تاخير در جلسه گردهمايي زنان فرهيخته چهارمحال و بختياري مدعوين را سردرگم کرد/بي‌برنامگي امور بانوان وخانواده استانداري چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  مشکات برین، معني و مفهوم اصلي حقوق شهروندي، رعايت و حفظ حقوق افراد و انسان‌ها در بخش کلان جامعه است. بنابراين اصطلاح «حقوق شهروندي» از نظر مفهومي، پديده نوظهوري نمي‌تواند تلقي شود زيرا پيش از اين در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ساير قوانين عادي و حتي در فرمان هشت ماده‌اي امام در سال۶۰ حقوق مردم و حقوق عمومي تصريح شده است.

انسان موجودى قابل احترام است، زيرا كرامت و شرافتى ستودنى دارد؛ تا جايى كه گل سرسبد موجودات و جانشين خدا در روى زمين شده، فرشتگان به كرنش و خضوع در برابر او مأمور گشته، و به احترام وى، به امر خدا در برابرش سجده كرده‌‏اند.

اين عظمت و بزرگى به اندازه‌‏اى است كه جبرئيل امين در شب معراج، هنگام نماز به نبى ‏اكرم صلى الله عليه و آله اقتدا مى‌كند و او را برخود مقدّم مى‌دارد، وقتى آن حضرت مى‏‌فرمايد: شما جلو باش، جبرئيل مى‌گويد: ما از هنگامى كه مأمور شديم بر آدم عليه السلام سجده كنيم، بر آدميان پيشى نمى‌گيريم....

امروز ۱۷ بهمن‌ماه سال 94 جلسه گردهمايي زنان فرهيخته استانداري در سالن شهيد جعفرزاده با هماهنگي دفتر امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري برگزار شد که در اين جلسه کليه زنان فرهيخته و فعال این استان از جمله کارمندان زن از تمام ادارات حضور داشتند.

اين جلسه طبق دعوت‌نامه‌هاي صادر شده از سوي دفتر مديركل امور بانوان و خانواده استانداري استان از ساعت ۸:۳۰ صبح و اعلام به خبرنگاران ساعت ۸ صبح بود. در صورتي که تا ساعت ۱۰ صبح که خبرنگار مشکات برين جلسه را ترک کردند جلسه هنوز شروع نشده بود و کليه کارمندان سردرگم و ناراحت به خاطر بي‌احترامي در تاخير جلسه نشسته بودند.

لازم به ذکر است که فاطمه دوستي، مديركل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري به عنوان مسئول جلسه در ساعت ۹:۳۰ در جلسه حاضر شدند درست یک ساعت با تاخير و بلافاصله با حاضر شدن در پشت تريبون به حاضرين اعلام کردند: ما خودمان به حقوق همديگر احترام نمي‌گذاريم و حقوق شهروندي را در نظر نمي‌گيريم تاخير جلسه هم به خاطر حاضر نشدن بعضي افرادي است که هنوز در جلسه حاضر نشدند.

بايد اين نکته به خانم دوستي يادآوري شود، به نظر شما با حضور حدود ۵۰ نفر از زنان فرهيخته استاني آن هم از ساعت ۸:۲۰ و همچنين حضور خبرنگاران، بازهم بايد منتظر کسي ديگر مي‌شديد.


نکته ديگري هم که ديگران با صداي بلند در جلسه به شما يادآور شدند اين است "کسي که مي خواست در جلسه حاضر شود تا اين ساعت آمده بود" به نظر خودتان بهتر نبود به جاي عذرخواهي از جمع زنان فرهيخته استان تقصير تاخيري خود و بي‌مديريتي برنامه را به گردن غايبين نياندازيد.

شما که به عنوان مديركل امور بانوان وخانواده استانداري يک استان هستيد بهتر نيست به اين نکته بيشتر توجه کنيد که نيمي بيشتر از اين حاضرين، کارمندان ادراتي هستند که ارباب رجوع آن هم در اول هفته بعد از يک روز تعطيلي در اول وقت دارند به نظر شما چقدر هر يکي از اين حاضرين براي جلسه شما معطل بشوند خوب است؟ شروع یک جلسه با دو ساعت تاخیر چقدر به بيت‌المال آسيب مي‌زند؟ آيا به اين موضوع دقت کرديد که هر کدام از اين کارمندان در اين ساعتي که برای جلسه شما به هدر دادند باید جوابگوی چند ارباب رجوع باشند؟

خانم دوستي بد نيست پايگاه خبري تحليلي مشکات برين اين نکته را به شما يادآور شود، در سالني که برای گردهمايي زنان فرهيخته استاني انتخاب کردید در فصل زمستان هیچ سيستم گرمايشي نداشته و بسياري از بانوان به دلیل سرماي زياد سالن را ترک کردند بهتر نبود ۱۰ دقيقه قبل از برگزاري جلسه‌اي که هماهنگي آن را از قبل انجام داده بوديد، سيستم گرمايشي را براي احترام به حقوق حاضرين روشن مي‌کرديد.

البته بايد متذکر شويم که سرما تنها عامل ترک جلسه نبود بلکه تاخير بيش از اندازه شما و همچنين شروع با تاخير بيش از حد جلسه شما بخش ديگري از دلايل ترک جلسه توسط حاضرين جلسه بود، آنهايي هم که ماندن دلايل شنيدني ديگري داشتند که اگر دوست داشتيد پايگاه خبري تحليلي مشکات برين مي‌تواند براي شما مديركل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري توضيح دهد.

لازم به ذکر است، در اين جلسه پرتاخير کارمندان تمامي ادارات استان از جمله تامين اجتماعي، شهرداري، دارايي و ... حضور داشتند.

انتهای پیام1026ج/530م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۲:۴۲

3 Jan 2020