۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۸۶۸۸
کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بختیاری در روزهای آتی

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود در چهارمحال و بختیاری به دلیل وزش باد شدید تا اواخر هفته روند کاهش کیفیت هوا و افزایش گرد و غباردر جو وجود صورت بگیرد.
گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بختیاری در روزهای آتی
معصومه نوروزی کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وزش باد یکی از دلایل کاهش کیفیت هوا است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در چهارمحال و بختیاری به دلیل وزش باد شدید تا اواخر هفته روند کاهش کیفیت هوا و افزایش گرد و غباردر جو وجود صورت بگیرد.

نوروزی برای امروز و فردا آسمانی صاف تا کمی ابری پیش‌بینی کرده و افزود: اما در روزهای آینده وزش باد شدید در استان وجود خواهد داشت که با این وجود افزایش گرد و غبار و هوا و کاهش دید افقی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه غبارآلود شدن هوا می‌تواند برای برخی از افراد مضر باشد خاطرنشان کرد: در روزهای آینده کودکان و سالمندان از رفت و آمدهای غیرضروری در فضای بیرون از خانه خودداری کنند.

وی همچنین از کاهش دمای هوا در این استان خبر داد و گفت: به کشاورزان چهارمحال و بختیاری توصیه می‌شود اقدامات لازم و ضروری را برای کاهش خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی انجام دهند.

انتها پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۵:۲۰

26 Dec 2019