۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۲۳۷۵۵
مدير کل امور روستايي استانداري :

مولفه‌هاي مهم در توسعه روستايي و جمعيت، توسعه اقتصادي است

مديرکل امور روستايي استانداري چهار محال و بختياري گفت: توسعه اقتصادي موجب ايجاد اشتغال و در امد پايدار در روستا ها مي شود.
مولفه‌هاي مهم در توسعه روستايي و جمعيت، توسعه اقتصادي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما،ملک محمد محموديان در جلسه راه اندازي واحد هاي روستايي گفت: يکي از مولفه‌هاي مهم در توسعه روستايي و جمعيت، توسعه اقتصادي است که اين مهم با ايجاد اشتغال و درآمد پايدار در روستا محقق مي‌شود.

وي توسعه اقتصادي روستاها را مهم ترين فاکتور توسعه روستاها عنوان کرد و افزود: توسعه روستا فقط توسعه فيزيکي و زيرساختي نيست بلکه بايد توانمندسازي جمعيت با افزايش درآمد روستاييان همراه شود.

محموديان بيان داشت: توانمندسازي جمعيت و درآمد پايدار در جامعه موجب مشارکت، همياري، اشتغال زايي، توسعه درون زا و حضور مداوم و همه جانبه مردم در روستاها مي‌شود.

وي اشتغال زايي و توليد درآمد، کارآفريني، کاهش نرخ تورم به دليل کاستن نقدينگي را از جمله اهداف راه اندازي اين طرح دانست و افزود: عملياتي کردن اين طرح، نيازمند مطالعه و شناخت منطقه، ظرفيت‌سازي و توانمندسازي از طريق آموزش است.

مديرکل دفتر امور روستايي، محل اجراي اين طرح را در روستاها و مکان‌هايي با جمعيت کمتر از ۲۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: مشارکت حداکثري مردم در فعاليت‌هاي اقتصادي، تسهيل و تشويق همکاري‌هاي جمعي، ارتقاي درآمد روستاييان و استفاده از ظرفيت‌هايي اجرايي از ديگر ثمرات اين طرح است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۱:۳۹

13 Feb 2020