۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۸۰۶۵
فرماندار شهرستان شهرکرد:

نقاط امن شهرکرد در هنگام زلزله شناسايي مي‌شود

فرماندار شهرکرد گفت: نقاط امن شهرکرد و محل‌هايي که مي‌توان در هنگام زلزله به صورت مؤثر خدمات‌رساني انجام داد، شناسايي مي‌شود.
نقاط امن شهرکرد در هنگام زلزله شناسايي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميد ملکپور فرماندار شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار داشت: باتوجه به اينکه زلزله در سطح کشور در چند استان اتفاق افتاده، بايد آمادگي لازم در بين دستگاه‌هاي اجرايي و خدمت‌رسان در سطح مرکز استان فراهم شود.

وي افزود: به همين منظور امروز جلسه‌اي با حضور مديران دستگاه‌هاي شهرستان تشکيل و مصوب شد که مديران امکانات خود و شيوه‌هاي استفاده از امکانات موجود و همچنين نقاط آسيب‌پذير دستگاه خود را در حيطه کاري خودشان را به صورت مکتوب ارائه کنند.

فرماندار شهرکرد بيان کرد: پس از بيان موارد خواسته شده نقشه راهي در اين خصوص فراهم و با همکاري اعضا مديريت بحران شهرستان و شهرداران، نقاط امن شهري شناسايي مي‌شود.

ملکپور خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه موارد بيان شده به شکل مدون نقشه راهي است تا مشخص شود در چه محل‌هايي مي‌توان خدمت‌رساني موثر داشته باشيم و محل اسکان اضطراري شهر چه مناطقي است.

وي با اشاره به کمبود بارش‌ها ادامه داد: با گزارش کارشناسان هواشناسي در جلسه و باتوجه به افزايش دما و کاهش شديد بارش درسال ۹۶، از مردم استان تقاضا مي‌کنيم در مصرف آب صرفه‌جويي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۱:۰۵

13 Feb 2020