۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۳۳۸۵
مديرکل کميته امداد چهارمحال و بختياري:

اولين رويکرد کميته امداد امام خميني (ره) توانمندسازي خانواده‌ها است

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختیاری در سفر به شهرستان فارسان گفت: اولين رويکرد کميته امداد خميني (ره) توانمندسازي خانواده‌هاي تحت پوشش است و تلاش براين است که اين خانواده‌ها توانمند گردند.
اولين رويکرد کميته امداد امام خميني (ره) توانمندسازي خانواده‌ها است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، علي ملک پور مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختیاری، در سفر به شهرستان فارسان گفت: اولين رويکرد کميته امداد خميني (ره) توانمندسازي خانواده‌هاي تحت پوشش است و تلاش بر اين است که اين خانواده‌ها توانمند گردند تا اينکه از تحت پوشش  کميته امداد خميني (ره) خارج شوند تا ما بتوانيم خانواده‌هاي جديد را تحت پوشش قرار دهيم.

وي افزود: در بحث‌هاي  توانمندسازي بحث بيمه، تشويق زنان سرپرست خانوار براي ازدواج مجدد، تسهيلات اشتغال‌زايي براي سرپرست خانوار و جوانان تحت پوشش است.

ملک پور تصريح کرد: تسهيلاتي که در اختيار داريم از دو منبع تسهيلات امدادي و تسهيلات بانکي تامين خواهند شد که اميدواريم  به خوبي از اين دو سرفصل به خوبي استفاده کنيم.

وي خاطرنشان کرد: طي 9 ماه گذشته حدود 16 ميليارد و پانصد ميليون تومان پرداخت تسهيلات اشتغال‌زايي داشته‌ايم  که با پرداخت اين تسهيلات حدود 1220 طرح اشتغال فعال ايجاد شده و نظارت مستمر بر روي اجراي اين طرح‌ها داريم.

وي گفت: بيمه خانوار تحت پوشش  و بحث سرانه  بيمه که از طريق کميته امداد خميني (ره)  واريز مي گردد تا در آينده اين خانوار بتوانند از مستمري آن بهره‌مند شوند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۲:۳۶

4 Jan 2020