۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۴۱۳۹۵
در مراسم خاکسپاری شهید یونس امیری:

مردم بروجن به همگان نشان دادند که پای ارزشهای انقلابی و اسلامی خودشان ایستادند/با آمدن شهید نفس تازه ای به پیکره جامعه وارد می شود

فرمانده سپاه حرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: هر روز که شهدا عزیز ما وارد جامعه می شوند نفس تازه ای به پیکیره جامعه وارد می کنند که امروز این شهید بزگوار شهید یونس امیری حقی را بر گردن ما دارد.
مردم بروجن به همگان نشان دادند که پای ارزشهای انقلابی و اسلامی خودشان ایستادند/با آمدن شهید نفس تازه ای به پیکره جامعه وارد می شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار اکبر اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) امروز در حاشیه مراسم تشییع جنازه مدافع وطن شهید یونس امیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته بنا شد این شهید بزگوار در محل زادگاهش روستای دهنو خاک سپاری شود.

وی با اشاره به اینکه توسط خانواده این شهید بزرگوار پیگیری های لازم انجام شد بیان داشت: امروز برنامه بر این بود که این شهید بزرگوار را از محل شهرستان بروجن تشییع جنازه کنند.

وی ضمن قدردانی از مردم چهارمحال و بختیاری خصوصا" شهرستان بروجن به خاطر حضور پررنگشان در مراسم تشیع جنازه و خاکسپاری شهید امیری تصریح کرد: مردم این استان و بروجن نشان دادند همیشه پای ارزشهای دینی و انقلابی خودشان هستند و ایستادند.

سردار اکبری با اذعان بر اینکه مردم ما آرامش خودشان را مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی های این مرزداران می دانند ادامه داد: این شهدای عزیز ما در دفاع از حریم جمهوری اسلامی و دفاع از وطن ایستادند که در این راستا مردم آرامشی داشته باشند.

انقلاب اسلامی ما برگرفته از انقلاب علوی و نبردعاشورایی است

فرمانده سپاه حرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون شهدا زیادی تقدیم نظام کردیم و برای ایستادگی در مقابل استکبار جهانی ، نیاز به این رشادت ها و از خود گذشتگی ها وجود دارد.

سردار اکبری خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که مردم انقلابی ایران و خصوصا جوانان و نیروهای نظامی و انتظامی ما پیشمرگ های این نظام هستند و هرجا که نیاز باشد ایستادگی می کنند .

وی تاکید کرد: همانگونه که دشمن چهل سال گذشته تحریم کردند و شهدا زیادی را از ما گرفتند اما جوانان ما بیشتر و داوطلبانه تر برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی آماده می شوند.

انتهای پیام /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۸:۳۶

29 Dec 2019