۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۲۷۳۵۵

حضور پر شور مردم در صحنه ها حضور دشمن شکن در جهان است

رئيس دادگستري استان چهار محال و بختياري گفت: حضور پر شور مردم در تمامي صحنه دشمن شکن است و موجب ترس و وحشت دشمن از ملت غيور و پر استقامت ايران اسلامي است.
حضور پر شور مردم در صحنه ها حضور دشمن شکن در جهان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سيد عبدالله موسوي در سخنراني مراسم ۲۲ بهمن ما در جمع راهپيمايان شهرستان سامان با بيان اينکه حضور پر شور مردم در تمامي صحنه دشمن شکن است و موجب ترس و وحشت دشمن از ملت غيور و پر استقامت ايران اسلامي است، اظهار داشت:آنچه باعث شکل گيري وپيروزي حاکيمت نظام جمهوري اسلامي شده ايمان به خدا، رهبري پيامبر گونه حضرت امام خميني(ره) و اتحاد و يکپارچگي ملت ايران است.

موسوي با اشاره بر ينکه مردم متدين کشور با فراگيري از فرامين الهي و تبيعت از فرامين رهبري ورق هاي زرين را در جامعه و طي اين ۳۷ سال نگهاشته اند، بيان داشت: در طي اين ۳۷ سال ملت ايران پيشرفت هاي در بخش صنعتي، علمي، فرهنگي، هنري، فناوري، هسته اي و ... داشته است و اين ها به مدد راهنمايي رهبري و تلاش و کوشش تمامي اقشار جامعه و استقامت مردم جامعه بوده است.

وي با بيان اينکه امروز با گذشت قريب به ۴۰ سال در عرصه هاي بين اللملي ملت ايران حضور چشم گير و دشمن شکن داشته است ، يکي از حضور هاي بين اللملي انرژي هسته اي است که با تدابير رهبري و ديپلماسي قوي تمام قدرت هاي بزرگ بين اللمليرا نظام جمهوري اسلامي به زانو در آورده است، عنوان کرد: شجاعت پاسداران، بسيجي ها، نيروهاي امنيتي و انتظامي و مردم در کشور هاي منطقه همچون سوريه، عراق و يمن که همه اينها نشان گر صف آرايي و حضور دشمن شکن مردم در هر شرايط در هر کجايي دنيا است.

موسوي با اشاره بر اينکه در اسفند ماه دو انتخابات مهم برگزار مي شود که مردم بايد در اين انتخابات حضور پرشور داشته و جواب محکمي با حضور خود به دشمن دهند، بيان داشت: مردم بايد علاوه بر حضور خود ، اصلح ترين را انتخاب کنند چرا که مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي دو رکن بسيار مهم در جمهوري اسلامي ايران است که نقش به سزايي در کشور ايفا مي کنند.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۹:۲۰

12 Feb 2020