۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۳۹۹۶۵
عضو کمسیون آموزش عالی تحقیقات مجلس

سالن‌های ورزش دانشگاه ها به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد/پیگیری مستقل شدن دانشگاه هنر فارسان

عضو کمسیون آموزش عالی تحقیقات مجلس گفت:سه مطلب که باید پیگیری در مورد آنها صورت بگیرد و نتیجه بدهد، سالن های ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه پیام نور می باشد و دیگری مستقل شدن دانشکده هنر ،که باید هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام بگیرد.
سالن‌های ورزش دانشگاه ها به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد/پیگیری مستقل شدن دانشگاه هنر فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر علی کاظمی باباحیدری، نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طی سفری که با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و وزارتخانه‌های آموزش و تحقیقات و وزارت آموزش‌وپرورش دانشگاه آزاد و همچنین علوم پزشکی به  شهرستان فارسان  داشتیم مسائلی را دنبال کردیم، از جمله مشکلات آموزش‌وپرورش حوزه انتخابیه و دانشگاه‌ها بودند که خوشبختانه در شهرستان فارسان با توجه به بازدیدهای که انجام شد چند کار بسیار خوب و نویدبخش را در آینده شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد این است که سه دانشکده در شهرستان فارسان به‌عنوان مجتمع و دانشگاه صنعتی استان چهارمحال و بختیاری تعریف شود و یا به‌عنوان دانشگاه تحصیلات تکمیلی ،که امکانات آن در شهرستان  موجود می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد:در خصوص دریافت مجوز برای   رشته های بیشتر جهت دانشگاه پیام نور پیگیری های لازم صورت گرفت، دوم سالن  های ورزشی و چندمنظوره  بود که به تصویب رسید و معاون مالی در این خصوص قول بهره برداری  در سال آینده را دادند.

وی اظهار داشت: برای دانشگاه علمی کاربردی هم توانستیم یک اعتبار حدود ۲۰۰ میلیونی پیگیری کنیم.

 
                              
 
 حسن علیزاده، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در بازدید از دانشگاه پیام نور شهرستان فارسان گفت: امکانات خوبی در این دانشگاه فراهم‌شده است امیدواریم  بااعتباری که  برای سالن ورزشی این مرکز  تخصیص می‌دهیم در سال ۹۸  سالن به بهره‌برداری برسد و مردم و دانشجویان عزیز این منطقه بتوانند از این مکان استفاده و بهره‌برداری لازم را داشته باشد که اعتبار تخصیص داده شده برای این طرح یک میلیارد تومان می باشد.

                            
اسفندیار چهاربند، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر  سامانه نیروی انسانی مدارس در دوره‌های تحصیلی در حال سازمان‌دهی می‌باشد.

وی افزود:  با توجه به اینکه شرایط ویژه‌ای در طول سال‌های آینده در آموزش‌وپرورش حاکم است به دلیل افزایش جمعیت دانش‌آموزی و بازنشستگی قابل‌توجه همکاران معلم برای اینکه بتوانیم به این کمبودها پاسخ دهیم و درعین‌حال کیفیت آموزش‌وپرورش را حفظ کنیم سیاستی که امسال در پیش گرفته شده است ساماندهی مبتنی بر مدرسه محوری است.

وی تصریح کرد: مفهوم مدرسه محوری این است که همه منابع و امکانات ابتدا در مدرسه به کار گرفته شود و بقیه فعالیت‌ها پس از اطمینان از تأمین نیروی انسانی موردنیاز مدارس به کار گرفته شود.

وی اظهار داشت:شاخص‌های که امسال برای سازمان‌دهی به استان‌ها داده‌شده است بر اساس موقعیت‌های مختلف استقرار است تا  به مدارس نیرو بدهند و سایر واحد سازمانی کمک خواهد کرد و ما این کمبودها را تهدید برای مدارس نمی دانیم و مدارس را کماکان حمایت کنیم.


                       

 اعزازی ملکی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون آموزش عالی تحقیقات مجلس در بازدید از دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه پیام نور گفت: سه مطلب که باید مورد پیگیری قرار بگیرد و نتیجه بدهدساخت وتجهیز دو  سالن ورزشی که یکی در دانشگاه جامع علمی کاربردی و دیگری سالن ورزشی دانشگاه پیام نور می باشد.

وی افزود: مستقل شدن دانشکده هنر  با توجه به  در نظر گرفتن ضوابط و  چارچوب  وزارت علوم امیدواریم بتوانیم هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم که دانشگاه هنر این شهرستان مستقل شود.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۴:۲۲

27 Dec 2019