۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۲۹۳۵
بدنبال حکم ترامپ درباره ممنوعیت سفر به آمریکا

یک خانواده گرجستانی ساکن آمریکا پس از بازگشت از سفر ایران بازداشت شدند

یک خانواده سه نفره شامل پدر، مادر و یک دختر 10 ساله گرجستانی ساکن آتلانتا پس از بازگشت از سفر ایران، در فرودگاه این شهر آمریکایی بازداشت شدند.
یک خانواده گرجستانی ساکن آمریکا پس از بازگشت از سفر ایران بازداشت شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ در ادامه جنجال‌ها درباره فرمان اجرایی رئیس‌جمهور آمریکا برای ممنوعیت سفر شهروندان ایران و شش کشور دیگر به آمریکا، خبرها از بازداشت یک خانواده گرجستانی ساکن آمریکا حکایت دارد؛ خانواده‌ای که به ایران سفر کرده بودند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در فاصله یک هفته از زمان آغاز به کارش، فرمانی اجرایی را به منظور ممنوعیت ورود اتباع ایرانی و شش کشور دیگر به آمریکا را صادر کرد.

به ادعای او هدف از این فرمان، ممانعت از ورود «تروریست‌ها» است. طبق فرمان ترامپ، اتباع ایران نیز مشمول این محدودیت شده و صدور روادید برای اتباع این کشورهای «مضر برای منافع ایالات متحده» به مدت ۹۰ روز تعلیق شده است.
حالا خبر رسیده که یک خانواده سه نفره شامل پدر، مادر و دختر ۱۰ ساله آنها که گرجستانی ساکن آمریکا بودند، هدف این فرمان جنجالی ترامپ قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه ۱۱Alive، این خانواده گرجستانی که برای گذراندن تعطیلات سفری به ایران داشتند، در بازگشت در فرودگاه آتلانتا بازداشت شدند. آنها از ایران به آمستردام هلند رفته و از آنجا برای بازگشت به خانه‌شان عازم آتلانتا شده بودند.

این خانواده ساکن آتلانتا به دنبال بازداشت در فرودگاه، مجبور به تماس با اعضای خانواده، دوستان و وکلای خود شدند.

در نهایت و پس از بازداشت تقریبا هفت ساعته در فرودگاه آتلانتا، مقامات فرودگاه این شهر آمریکایی سرانجام این خانواده را آزاد کردند.

هنوز هیچ مقام آمریکایی علی رغم تماسها و پیگیری‌های فعالان حقوقی و رسانه‌ها درباره بازداشت این خانواده ساکن آمریکا، اظهارنظر نکرده و این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۷:۱۹

4 Feb 2020