۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۳۸۱۵۵
گفتگو با فرزند شهيد مدافع حرم:

زينب(س)، زينت واقعه عاشورا/ کربلا در کربلا مي ماند اگر زينب نبود

فرزند شهيد مدافع حرم گفت: حضرت زينب (س) نقش حفظ کردن قيام عاشورا را برای تمام نسل ها داشت و پرستار نهضت انقلاب بود.
زينب(س)، زينت واقعه عاشورا/ کربلا در کربلا مي ماند اگر زينب نبود
به گزارش جهانبین نیوز؛ دختر شهيد مدافع حرم منصور عباسي هفشجاني در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به اينکه همه مردم از انبياء الهي تا مردم عادي مورد آزمايش قرار مي گيرند اظهار کرد: هر نفر به يک نوعي مورد آزمايش الهي قرار مي گيرد يکي با ترس، يکي گرسنگي و ديگري با مال، مهم اين است که ما چطور بتوانيم از آزمايش الهي سربلند بيرون بياييم و چطور در مقابل مشکلات صبر و استقامت داشته باشيم.

وي با اشاره به حديثي از امام صادق (ع) مبتي بر اينکه هرچقدر ايمان شخص مومن بيشتر باشد مصيبتش بيشتر است تصريح کرد: خداوند با گرفتن پدرمان و وارد کردن اين مصيبت بزرگ ما را مورد امتحان قرار داد و خدا را شکر مي کنم که تا اين لحظه سربلند از اين آزمايش بيرون آمده ايم.

عباسي بيان داشت: مصيبت از دست دادن پدرم ما را به ياد مصيبت هاي بيشمار حضرت زينب (س) مي انداخت و صبر و تحمل ما را بيشتر و بيشتر مي کرد.

وي يادآور شد: مادربزرگم هميشه مصيبت هاي حضرت زينب (س) به یاد ما می‌آورد و مي‌گوید پدر شما با عزت بسیار به خاک سپرده شد اما ياد آن حضرت بيفتيد که با پيکرهاي مطهر شهداي کربلا چه اهانت هايي که نمي کردند.

از ابتدای شهادت پدرم تاکنون با يادآوري مصيبت هاي حضرت زينب (س) تسکين مي يابيم


فرزند شهيد مدافع حرم منصور عباسي گفت: ما انسان ها در سختي آفريده شده ايم و هرکس به گونه اي در زندگيش با مصيبتي همراه بوده، مهم اين است که چطور از اين مصيبت ها بتوانيم سربلند بيرون بيايیم.

عباسي اظهار کرد: خوشحالم که داغي که ما ديدیم در راه اهل بيت بوده و اين خود ما را بسيار آرام مي کند.

وي اذعان داشت: حضرت زينب (س) از دوران کودکي سختي هاي فراواني را کشيدند ولي لحظه اي از ايمان خود کم نکردند و مقابل همه دشمنان و مشکلات ايستادند.

عباسي با اذعان بر اينکه مصيبت هاي ما در مقابل مصائب حضرت زينب (س) ناچیز است بيان داشت: از خداوند مي خواهم که همه ما را در راه حضرت زينب (س) قرار دهد.

وي يادآور شد: مردم ايران با همه اين سختي ها بايد پيرو ولايت فقيه باشند و از اين راه خارج نشوند.

عباسي با اذعان بر اينکه مرگ حق است و بهترين نوع مرگ شهادت است بيان داشت: خوشحالم از اينکه پدرم در راه حضرت زينب (س) شهيد شد و براي يک انسان مومن لذتي بالاتر از شهادت نيست.

عزيزاني که ما داده ايم در مقابل قرباني حضرت زينب ناقابل است


دختر شهيد مدافع حرم گفت: خوشا به حال کساني که در راه حضرت زينب (س) شهيد شدند و نگذاشتند کربلا تکرار شود.

عباسي ضمن تبريک ولادت با سعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار اظهار کرد: حيف است که ما تنها از حضرت زينب به عنوان پرستار ياد کنيم مقام ايشان بسيار بالاتر از يک پرستار بود، ايشان نقش حفظ کردن قيام عاشورا به تمام نسل ها و پرستار نهضت انقلاب بود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: ما در مصيبت از دست دادن پدرمان و شهيد شدن ايشان صبر مي کنيم و مطمئن هستيم همان طور که حضرت صادق (ع) فرموده است خداوند با صابرين است و پاداش کساني که صبر پيشه مي کنند بدون حساب و کتاب است.

انتهاي پيام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۶:۵۹

28 Dec 2019