۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۱۹۱۶۵

تنها شاخصه اسلام ناب محمدي ولايت است/ اعتمادي به مذاکره با امريکا نداريم

نماينده ولي فقيه در استان:مواضع رهبري در خصوص مسائل هسته اي شفاف است ايشان بارها اشاره کرده اند که از مواضع هسته اي خود دفاع مي کنيم و اعتمادي به مذاکره با امريکا نداريم.
تنها شاخصه اسلام ناب محمدي ولايت است/ اعتمادي به مذاکره با امريکا نداريم
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت الاسلام والمسلمين نکونام در همايش شکوه مقاومت که به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکيل بسيج در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد برگزار شد بسيج را يک سازمان و نهاد با پيوند عميقي محکم مردمي براي حفظ دستاوردهاي انقلاب و نظام دانست.

نکونام با اشاره به اينکه برگزاري اين همايش تجديد پيماني دوباره با امام خميني(ره) و راه و آرمان ايشان و ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي است گفت: امام(ره) يک انسان متعبد و عبد صالح خدا بود که مطمئناً الان در عالم برزخ نظاره گر اعمال و مواضع ماست.

وي بيان داشت: شما بسيجيان با حضور مقتدارانه و آگاهانه خود ثابت مي کنيد که نمي گذاريد اهداف و آرمانها امام(ره) و انقلابي که براي ما به وديعه گذاشته است مخدوش شود.

امام جمعه شهرکرد ضمن تبريک ميلاد امام محمدباقر(ع) تصريح کرد: آموزه هاي امام محمدباقر(ع) به اندازه ظرفيت تمام اسلام است و ايشان در آموزه هايشان مهمترين پايه اسلام را ولايت مي داند.

وي اظهار داشت: نماز، روزه، حج و زکات جايگاه خود را دارند و همه مانند دانه هاي تسبيح اسلام اند که ولايت اين دانه ها را به هم وصل مي کند.

حجت الاسلام نکونام افزود: اسلام فقط و فقط يک شاخصه دارد و آن ولايت است و البته اسلام ناب محمدي چرا که در اسلام منافقين ولايت ستيزي و ولايت گريزي موج مي زند.

وي گفت: مواضع امام خميني(ره) را بايد در کلام رهبري جستجو کنيم و در خصوص تفسير سخنان امام تنها مواضع رهبري حجت است.

نماينده ولي فقيه در استان بيان داشت: مواضع رهبري در خصوص مسائل هسته اي شفاف است و ابهامي ندارد و ايشان بارها اشاره کرده اند که از مواضع هسته اي خود دفاع مي کنيم و اعتمادي به مذاکره با امريکا نداريم.

وي افزود: در اسلام مذاکره هست و انقلاب هم ظرفيت مذاکره را دارد اما امريکا مذاکره پذير نيست و اين يک سال هم که ما مذاکره کرديم اينها دست از مواضع خود بر نداشتند و کوتاه نيامدند.

امام جمعه شهرکرد تاکيد کرد: ما در اين ۳۵ سال انقلاب و اقتدار خود را از درون حفظ کرديم و در دوران ۸ سال دفاع مقدس با اتکا به بسيج نيروهاي خودو ايستادگي جلوي انواع تحريم ها ايستاديم و پيروز شديم.

وي گفت: انواع تحريم ها بر عليه ما از ابتداي انقلاب بوده و شدت و ضعف هايي داشته و در اين يک سال اخير و قبل از آن مي رفت به اين سمت که تحريم به کلي رنگ ببازد و خود امريکايي ها هم به اين اذعان کردند که تحريم ها ديگر فايده اي ندارد.

حجت الاسلام نکونام بيان داشت: فعلا با شرايطي که به وجود آمده چاره اي نيست و بايد مذاکرات را دنبال کنيم اما اين به اين معنا نيست که ما اعتقاد به مذاکره داشته باشيم.

وي افزود: بايد بر اساس رهنمودهاي رهبري در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي و اتکا به درون و تلاش براي توليد و اقتصاد داخلي از سد تحريم ها بگذريم.

وي اظهار داشت: امروز در کشور دو گفتمان حاکم است و شناخت اين دو پرچم از يکديگر بصيرت، بيداري و هوشياري بسيج گونه مي خواهد که اين دو گفتمان را از هم تشخيص و تفکيک کنيم و مراقب باشيم گفتماني که خلاف اسلام ناب و رهنمون هاي امام و رهبري است غالب نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۷:۱۷

28 Jan 2020