۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۵۶۳۵
پس از گذشت 4 ماه

کارخانه صباکاشي گندمان فعاليت خود را از سر گرفت/کارگران به کار باز مي‌گردند

کارخانه صباکاشي گندمان که از 25 اسفندماه سال 95 تعطيل شده بود پس از گذشت بيش از چهار ماه فعاليت خود را از سر گرفت.
کارخانه صباکاشي گندمان فعاليت خود را از سر گرفت/کارگران به کار باز مي‌گردند
به گزارش جهانبین نیوز، جمعي از کارگران کارخانه صبکاشي گندمان با اعلام اين خبر به کلار، گفتند: فعاليت اين واحد توليدي پس از گذشت بيش از چهار ماه از روز دوشنبه نهم مردادماه از سر گرفته شده است.

يکي از کارگران صبا کاشي گندمان ضمن بيان اين که کوره کارخانه فعاليت خود را آغاز کرده است، مي گويد: کارگران کوره سر کار خود بازگشته اند و پس از گرم شدن کوره ساير کارگران هم کار خود را آغاز مي کنند.

وي با اشاره به اين که امروز کارخانه صبا کاشي گندمان توليد خود را آغاز کرد، گفت: در حال حاضر ۷۰ نفر از کارگران اين کارخانه مشغول به کار شده اند.

يکي ديگر از کارگران اين کارخانه گفت: کارخانه صباکاشي گندمان که از اسفندماه سال گذشته تعطيل شده بود تعداد زيادي از کارگران بيکار و در بلاتکليفي به‌سر مي‌برند.

کارگران صباکاشي گندمان به کار باز مي گردند

وي با اشاره به اين که کارخانه صباکاشي گندمان حدودا ۱۷۰ کارگر دارد، گفت: ۷۰ نفر مشغول به کار شده اند بقيه کارگران هم قرار شده طي چند روز آينده به کار بازگردند و فعاليت خود را ادامه دهند.

کارگران اين کارخانه متذکر شدند: تعطيلي و بيکاري شرايط معيشتي و زندگي کارگران را سخت مي کند و مشکلات بسياري را برايشان به وجود مي‌آورد.

به گفته کارگران در حالي که مديران کارخانه صباکاشي گندمان وعده داده بودند که اين کارخانه فعاليت خود را از تيرماه آغاز مي کند اما در مرداد ماه کار خود را از سر گرفت.

چندي پيش لاله پا مديرعامل کارخانه صباکاشي گندمان در اين باره به کلار، گفته بود: ما در حال انجام کارهاي فني براي ساخت سالن جديد هستيم.

وي با اشاره به اين که تمام کارگران کارخانه صباکاشي طي اين مدت بيمه بيکاري مي گيرند و مشکل خاصي هم وجود ندارد، مي گفت: در حال تعمير، تغييرات و امکانات جديد براي کارخانه هستيم.

لاله پا ضمن تکذيب انتقال برخي از تجهيزات و امکانات اين کارخانه، گفته بود: مشکلي در بحث امکانات نداريم؛ صباکاشي گندمان تمام تجهيزاتي که متعلق به کارخانه است را در اختيار دارد.

گفتني است در چند وقت اخير تجمع کارگران کارخانه صبافولاد سفيددشت، نهال گل بروجن و تعطيلي صباکاشي گندمان به کلار گزارش شده بود که به گفته کارگران پيامدهايي چون افزايش بيکاري و مشکلاتي از اين دست را در پي داشت.

انتهاي پيام1026[ /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۲:۳۹

25 Jan 2020