۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۹۷۳۰
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد

لزوم اشراف بر نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش برای ناکارآمد معرفی کردن دین در اداره جامعه از نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.
لزوم اشراف بر نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری دوره آموزشی توانمند سازی فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح نفحات دردانشگاه شهرکرد آغاز شد.

سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاحیه این دوره آموزشی، اظهار کرد: این جلسه که برای توانمندسازی بسیجیان است و مانند دوران دفاع مقدس که قبل از عملیات کم و کیف کار را تشریح می‌کردند به همان میزان اهمیت دارد.

وی افزود: ما می‌خواهیم کارهای تشکیلاتی انجام بدهیم، تا بر نقشه‌های دشمن فائق بیاییم، ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز باید نسبت به نقشه‌های دشمن اشراف داشته باشیم.

مرادی با اشاره به چند توطئه دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: تلاش برای ناکارآمد معرفی کردن دین در اداره جامعه از نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دشمن پی برده که دین باعث شده ما در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و به همین سبب می‌خواهد دین ما را از بین ببرد.

مرادی اضافه کرد: دشمن در حال القاء تفکر غیرانقلابی است، متأسفانه می‌بینیم در بسیاری از موارد، مسئولین اعتقادی به ظرفیت داخل کشور ندارند.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند گفتمان انقلابی و نخبگان انقلاب را به حاشیه ببرند، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی مردم هستند و دشمن می‌خواهد بین ولایت و مردم جدایی بیندازد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: امروز عرصه جنگ نرم است و رسالت شما فعالان فرهنگی بسیار خطیر است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۰۵

27 Dec 2019