۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۲۴۸۸۰
ضرعامی در شهرکرد:

عوام فريبي امریکا راهي براي نفوذ در ايران است/ مذاكرات تنها بر سر مسائل هسته اي است

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دلايل دست دادن با مسئولان ايراني تنها عكس گرفتن و پخش در دنيا است تا به اين وسيله اميد اميد كشورهايي را كه به ايران اميد دارند را ناميد سازند و اين يعني جنگ نرم.
عوام فريبي امریکا راهي براي نفوذ در ايران است/ مذاكرات تنها بر سر مسائل هسته اي است
به گزارش جهانبین نیوز عزت الله ضرغامي رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دومين روز برگزاري كنگره ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري ضمن اشاره به داستان حضرت موسي (ع) اظهار كرد: همه جواناني كه در شبكه هاي اجتماعي فعاليت دارند بايد بدانند در آن دوران هم حضرت موسي از افكار عمومي وحشت كرد.

وي با اشاره به اتفاقات كربلا گفت: در آن زمان هم امام حسين با يزديان وارد مذاكره نشد چون مذاكره را نوعي ساده انگاري و ساده انديشي مي دانستند.

ضرغامي با بيان اينكه مذاكره نوعي داد و ستد است ادامه داد: افرادي كه ما چه در منطقه و چه در دنيا با آنها مذاكره ميكنيم همه دوست ما نيستند اما اين نكته كه مقام معظم رهبري تنها بر مذاكره نكردن با آمريكا تاكيد دارد دلایلي دارد كه بايد مورد بررسي قرار گيرد.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به كارشناسي هايي كه در شبكه هاي ماهواره اي مي شود تاكيد كرد: در اين شبكه ها فرمايشات رهبري را دوگانه قلمداد مي كنند رهبر در برخي از فرمايشات مذاكره با آمريكا را صحيح مي داند و در برخي ديگر غلط.

وي در ادامه گفت: بايد به اين افراد بگوييم اگر مقام معظم رهبري مذاكره با آمريكا را قبول كردند تنها براي رفع مشكلات ايران هراسي در منطقه بوده و نه هيچ چيز ديگر و رهبر تنها اجازه مذاكره با ۱+۵ را داند كه آمريكا هم يكي از اعضاي آن است.

ضرغامي با اشاره به اصرار وزير امور خارجه آمريكا براي مذاكره با ايران بر سر مسائل سوريه افزود: وزير امور خارجه ايران اصرار جان كري را نپذيرفت و دليل آن اين بود كه تنها اجازه مذاكره بر سر مسائل هسته اي را داشت.

وي مشكل اساسي در سوريه و يمن را خود آمريكا دانست و خاطرنشان كرد: تروريست هايي كه آمريكايي ها وارد منطقه كرده اند جناياتي را انجام مي دهند كه در طول تاريخ بي سابقه بوده و اين مشكلات را آمريكا و ائتلاف نمي تواند حل كند.

ضرغامي به حمايت آمريكا از سربازان و تروريست هاي داعش در منطقه اضافه كرد: آمريكا و اروپا تروريست تربيت كرده و آن ها را وارد كشورهاي سوريه و يمن مي كنند تا سر مسلمانان را ببرند و شكم زنان و كودكان را پاره كنند.

وي نابودي داعش به دست آمريكا را مسخره عنوان و بيان داشت: دلايل دست دادن با مسئولان ايراني تنها عكس گرفتن و پخش در دنيا است تا به اين وسيله اميد اميد كشورهايي را كه به ايران اميد دارند را ناميد سازند و اين يعني جنگ نرم.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به عوام فريبي آمريكا تاكيد كرد: اين عوام فريبي راهي براي نفوذ در ايران است اما ما بايد بدانيم ما در حال مبازه با شيطان بزرگ هستيم.

ضرغامي با اشاره به سخن امام خميني ادامه داد: پشتيباني از ولايت فقيه است كه باعث حفظ مملكت و نگهداري از آن مي شود.

وي با اشاره به حادثه منا بيان داشت: در حالي كه شهدایي روي زمين افتاده و برخي در كانتينر ها با شرايط بد نگهداري مي شدند مسئولان عربستاني زير بار پاسخ گويي به مسئولان ايراني نبوده تا جايي كه ايران براي ديدار و رسيدگي به وضعيت حجاج مجبور شدند به امير كويت متوسل شوند.

ضرغامی با بيان اينكه در اين زمان بود كه سخنراني مقام معظم رهبري و اعلام برخورد تند خشن با عربستان مطرح شد و همين تشر كوتاه باعث همكاري همه جانبه مسئولان عربستاني با ايران شد.

وي حضور رهبر در كشور را نعمتي بزرگ دانست و ادامه داد: اين نعت را خدا به ما داده تا در برابر شهدا سربلند باشيم.


انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۳:۳۸

14 Feb 2020