۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۳۳۳۳۰
با تلاش اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي /

تا شعاع يک کيلومتري منابع اصلي آلوده بيماري آنفلوانزاي پرندگان در شهرستان اردل پاکسازي شد

اسماعيل اميدي اردلي گفت: با تلاش شبانه روزي اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي اردل تا کنون سه منبع اصلي آلوده بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان که در شهر اردل و روستاهاي ليرابي و سرچاه شيوع پيدا کرده بود پاکسازي شد.
تا شعاع يک کيلومتري منابع اصلي آلوده بيماري آنفلوانزاي پرندگان در شهرستان اردل پاکسازي شد
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت:بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان ۲۸ بهمن در برخي قسمت هاي شهرستان شيوع پيدا کرد که اين بيماري روز به روز در حال گسترش مي باشد و تمام اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي آماده باش براي جلوگيري از اين بيماري هستند.

اميدي اظهار کرد:منابع اصلي آلودگي بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان در شهر اردل و در روستاهاي سرچاه و ليرابي آنفولانزاي مرغي مشاهده شد و با تلاش شبانه روزي اکيپ هاي بهداشتي و دامپزشکي اردل تا کنون تا شعاع يک کيلومتري اين منابع اصلي بيماري پاکسازي شد.

وي بيان کرد :اين بيماري در روستاهاي اليکوه،شيخ محمود،زرميتان و کري هم گزارش داده شد که سريعا به مرکز بهداشت و درمان شهرستان گزارش شده و کارشناسان دامپزشکي و مراقبين سلامت براي نمونه برداري به اين مناطق اعزام شدند.

شهروندان اردلي مي توانند توصيه هاي بهداشتي راجهت پيشگيري از آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان را در کانال تلگرامي " @haftcheshme" يا " https://t.me/moragheb_ardal " دنبال کنند.

انتهاي پيام1022ج / ۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۲:۵۱

8 Jan 2020