۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۶۳۰۰
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن:

اجراي بيش از 60 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در شهرستان بن

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن گفت: بيش از 60 عنوان برنامه متنوع و شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان برگزار مي شود.
اجراي بيش از 60 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان و دبير ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان بن در گفت‌وگو با  خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک فرارسيدن سي هفتمين سالگرد هفته پرخير و برکت دفاع مقدس در خصوص برنامه‌هاي پيش‌بيني شده اين هفته در اين شهرستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۵۰ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار مي شود.

وي افزود: امروز در زندگي ها و در فضاي مجازي نياز به ياد و نام شهدا بيشتر از پيش حس مي شود و بايد براي گراميداشت نام و ياد اين رادمردان برنامه هايي درخور شان آنان انجام داد تا شايد بتوان گوشه اي از زحمات آنان را پاس داشت.

موسوي گفت: با توجه به ستادي که در سطح شهرستان براي برگزاری هرچه بهتر برنامه هاي هفته دفاع مقدس تشکيل شد، به لطف الهي همانند سال هاي گذشته برنامه هاي بسيار خوب و متنوعي در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

موسوي تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را گرامي داشت و افزود: رزمندگان ما از عاشورا درس گرفتند و در آن مکتب بزرگ شده و ايمان، شهادت، ايثار، کرامت و مردانگي را با عبرت‌گيري از عاشورا و محرم در دوران هشت ساله دفاع مقدس ترسيم کردند و اين سندي براي ماندگاري آنان در کنار عاشورا بود.

وي افزود: اين برنامه با محوريت شعار "من انقلابي‌ام" اجرا مي‌شود، شعاري که مقام معظم رهبري  مصداقي در راستاي مسائلي که در منطقه اتفاق مي‌افتد فرموده‌اند.

موسوي ضمن بيان شاخص ترين برنامه هاي هفته دفاع مقدس گفت: آغاز برنامه هاي امسال با پياده روي خانوادگي در سطح شهرستان بن آغاز شده و در روز پنجشنبه مراسم بزرگداشت شهداي شهر وردنجان با حضور فرماندهي محترم سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) سردار اکبري برگزار خواهد شد.

وي بيان کرد: با هماهنگي که بين دستگاه هاي مختلف و فرمانداري محترم بوجود آمده است صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي، انتظامي، اداري را در يادمان شهداي عزيزمان در گلزار شهداي شهر بن خواهيم داشت.

وي افزود: برگزاري يادواره شهداي شهر بن و وردنجان و روستاي تومانک، برگزاري چندين يادواره شهداي گلگون کفن در قالب آبروي محله، برگزاري دعاي کميل در جوار شهداي گمنام شهر بن، سرکشي مستمر و منظم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، تمکيل پروژه هاي محروميت زدايي از ديگر برنامه هاي اين هفته است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن بيان کرد: حضور منسجم بسيجيان در نماز عبادي سياسي جمعه، خاطره گويي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مدارس، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ مقاومت و ايثار، کارگاه هاي جنگ نرم با رويکرد علمي، نشست‌هاي بصيرتي، فرهنگي، سياسي و اقتصاد مقاومتي در کليه پايگاه هاي بسيج  از ساير برنامه هاي اين ايام است.

موسوي گفت: همچنين امسال در نمايشگاه عاشورائيان دستاوردهاي سپاه و بسيج و اداراتي که در راستاي خدمت رساني به محرومين و مردم خدماتي را داشته اند در مصلي نماز جمعه شهربن افتتاح خواهد شد و در اين نمايشگاه حدود 10 غرفه براي بازديد عموم مردم مهيا شده است.

انتهاي پيام1026ج/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۱:۴۴

17 Jan 2020