۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۸۳۹۰
در سال ۹۵؛

۴۰۰۰ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری مشمول برنامه ملی شهاب می‌شوند

رييس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري گفت: برنامه ملی شهاب در سال گذشته در ناحيه يك و بخش لاران به خوبي اجرا شد و امسال ۳ هزار و ۹۷۴ دانش‌آموز پايه چهارم در چهار منطقه ناحيه دو شهركرد، بن، سامان، بلداجي در ۱۰۴ مدرسه و ۱۸۵ كلاس پايه چهارم مشمول اين طرح قرار مي‌گيرند.
۴۰۰۰ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری مشمول برنامه ملی شهاب می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجتبی بنياديان رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختياري در نشست بررسی روند اجرای مرحله جدید طرح شهاب ضمن تقدیر و تشکر از متوليان اجراي طرح شهاب در سال گذشته اظهار کرد: اين طرح در سال گذشته در ناحيه يك و بخش لاران به خوبي اجرا شد و امسال ۳ هزار و ۹۷۴ دانش‌آموز پايه چهارم در چهار منطقه ناحيه دو شهركرد، بن، سامان، بلداجي در ۱۰۴ مدرسه و ۱۸۵ كلاس پايه چهارم مشمول اين طرح قرار مي‌گيرند.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال هم با تلاش و كوشش متوليان اجرايی امر، اين ماموريت مهم در آموزش پرورش به خوبي محقق شود و ادامه داد: هدف اصلي اجراي اين طرح شناسايي استعدادهاي دانش‌آموزان است و امیدواریم در ادامه، برنامه‌هاي تكميلي جهت هدايت استعدادهاي شناسايي شده اجرا شود.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امیدواریم امسال با مشاركت بیشتر خانواده‌هاي دانش‌آموزان و نهادهاي مرتبط، اين طرح را بهتر و اثرگذارتر از سال‌های گذشته اجرا کنیم.

بنياديان با تاکید بر اينكه پايه و اساس اين برنامه در دوره دانش‌آموزي است، بیان داشت: شناسايي استعدادها از سنين پايين منجر به هدايت استعداد دانش‌آموز به سمت و سوي صحيح شده و اين مهم مي‌تواند موجب پيشرفت فرد و جامعه شود.
وی با بیان اینکهب يكي از وظايف اصلی بنياد ملي نخبگان، شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر است عنوان داشت: اين امر تنها مختص به سنين دانش‌آموزي نیست بلكه در كل مجموعه‌ها از دانش‌آموزي، دانشجويي، اساتید، اعضاء هيئت‌علمي، مخترعین و... صورت مي‌گيرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۷:۴۹

26 Dec 2019