۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۴۹۶۰

توجه به صنايع‌دستي مشتي محکم بر دهان دشمن

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: توجه به بخش صنايع‌دستي به‌دليل خاصيت خودکفا و درون‌زابودن آن سبب استقلال و عزت بيش‌ازپيش استان و کشور مي‌شود.
توجه به صنايع‌دستي مشتي محکم بر دهان دشمن
به‌گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ حجت السلام و المسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه اقتصاد کشور نبايد تک‌بعدي و وابسته به نفت و صادرات آن باشد، ادامه داد: آموزش و اشتغال‌زايي در حوزه صنايع‌دستي از امور مهمي است که در راستاي اقتصاد مقاومتي بايد به آن اهتمام شود.

امام‌جمعه شهرکرد با بيان اهميت پشتيباني از صنعت‌گران تاکيد کرد: با پرداختن به صنايع‌دستي سنتي، توليد و خودکفايي در اين زمينه مي‌توان مشت محکمي بر دهان دشمن، استکبار، منافقان و کفار زد و ارزش تلاش براي توسعه و ترويج اين عرصه کمتر از شهادت نيست.

نکونام عنوان کرد: اقتصاد مقاومتي به‌معني اقتصاد پوياي درون‌زاي خودکفا است که مردم به هنر و توان دست خود متکي باشند نه به منابع بيروني همچنين يکي از اقدامات ارزشمند، زمينه‌سازي براي نان‌آوري، خودکفايي و درآمدزايي خانواده‌ها با حمايت‌هاي مختلف است.

وي با بيان اينکه صنايع‌دستي امروزه در دنيا بسيار موردتوجه است و به‌دليل جذابيت آن، خريداران فراواني دارد، خاطرنشان کرد: توجه به بخش صادرات نيز بسيار مهم است.

نکونام اظهار داشت: استان چهارمحال‌وبختياري داراي قابليت‌هاي هنري و صنايع‌دستي فراواني است و بايد به‌منظور رشد اقتصادي، رشد وضعيت معيشتي مردم و ريشه‌کني فقر، خلأها کاملا برطرف شود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۳:۱۳

20 Feb 2020