۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۱۳۹۹۰

بی حجابی بی حرمتی به خون شهیدان است

مادر شهید شعبانعلی ابراهیمی گفت: چیزی که امروز مرا بیش از هر چیز و حتی بیشتر از شهادت فرزندم عذاب می دهد عدم توجه برخی از بانوان به حجاب و عفاف است.
بی حجابی بی حرمتی به خون شهیدان است
به گزارش جهانبین نیوز، آسیه بگم موسوی مادر شهید شعبانعلی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر در خصوص فرزند شهیدش گفت: شعبانعلی ۲۱ سالش بود که در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۶ شهید شد.

وی افزود: پسرم تازه دو هفته ازدواج کرده بود که به جبهه رفت ۹ ماه در جبهه حضور داشت تا اینکه بالاخره به سعادت حقیقی یعنی شهادت نائل آمد.

خانم موسوی اخلاص را ویژگی خاص شهید ابراهیمی عنوان کرد و بیان داشت: ایشان بر روی حجاب خواهران و بانوان خانواده تاکید زیادی داشتند و همیشه با خوشرویی خواهران کوچک خود را به حجاب ترغیب می کرد.

مادر شهید افزود: فرزندم در هر حالی دائم الوضو بود و به آموزش و علم آموزی تاکید ویژه ای داشت.

وی گفت: در هر مشکل و سختی به شهید متوسل می شوم و هنوز احساس می کنم چشمانش با من حرف می زنند و به من نگاه می کند.

مادر شهید با اشاره به وصیت شهدا به پیروی از ولایت و رعایت حجاب بیان داشت: در درجه اول ما خانواده شهدا وظیفه سنگین تری در قبال انقلاب و نظام داریم و شهدا الگوهای جامعه اند پس باید حرمت آنان را حفظ کنیم.

وی با انتقاد از بی توجهی به پوشش و حجاب در بین برخی از مردم گفت: چیزی که امروز مرا بیش از هر زمانی و حتی بیشتر از شهادت فرزندم عذابم می دهد عدم توجه برخی از بانوان به حجاب و عفاف است و بی حجابی را بی حرمتی به خون شهیدان می دانم.

این مادر شهید با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که از دامن زن مرد به معراج می رود تصریح کرد: زنان و مادران مدیران جامعه اند و بهترین کسی که می تواند در خانواده جلوی تهاجمات دشمنان را بگیرد مادران اند که باید با تربیت علمی فرهنگی و معنوی فرزندان خود جامعه را بسازند.

وی تاکید کرد: باز هم حاضرم فرزندانم را در راه اسلام و انقلاب فدا کنم به شرط اینکه قدر خون شهدا را بدانیم و زیر پرجم قرآن و اهل بیت راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۵:۱۵

26 Dec 2019