۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۳۵۱۳۰
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

جنگ امروز، نبرد در جبهه جنگ نرم است/ چشم امید بسیاری از مستضعفین دنیا به جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جنگ امروز مانند هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه نبرد امروز جنگ روانی و نرم است که در آن دشمن با استفاده از تکنولوژی به اهداف خود می‌رسد.
جنگ امروز، نبرد در جبهه جنگ نرم است/ چشم امید بسیاری از مستضعفین دنیا به جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک مهر اقتصاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع حریم جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خدا را شاکریم که در فضایی نفس می‌کشیم که فضای جمهوری سلامی یران است و از نعمت وجود امام خمینی (ع) و رهبر معظم انقلاب برخوردار است.

وی با بیان اینکه اهمیت بسیج و بسیجی بر هیچ کسی پوشیده نیست افزود: امروز نگاه و چشم امید بسیاری از مستضعفین دنیا به جمهوری اسلامی ایران است و بسیج ایران الگوی بسیاری از مقاومت‌ها در دنیا است.

سردار اکبری با اشاره به اینکه لباس بسیجی ارزش والایی دارد و بسیاری از افرادی که در جبهه مقاومت علیه تروریست می‌جنگند آن را نمادی برای شجاعت و دلاوری می‌دانند خاطرنشان کرد: وظیفه بسیج و سپاه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مشخص شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: افزایش ۱۵ الی ۲۰ درصدی حضور مردم این استان در راهپیمایی روز قدس نشان از آن دارد که مردم به دنبال اقتدار هستند و در حمله موشکی به مقر داعش ایران اقتدار خود را به رخ دشمنان کشید.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر سیلی ایران به تروریست‌ها ادامه داد: موشک‌های ایران که به سمت دیرالزور شلیک شدند همان سیلی ایران به آن‌ها بود و طبق اخبار ۱۷۰ نفر از نیروهای ارشد داعش در این حمله کشته شدند.

سردار اکبری تاکید کرد: جنگ امروز مانند هشت سال دفاع مقدس نیست بلکه نبرد امروز جنگ روانی و نرم است که در آن دشمن با استفاده از تکنولوژی به اهداف خود می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: ایران بر پایه وحدت و اقتدار استوار است و ما در سپاه و بسیج وظیفه داریم هرجایی نیاز باشد به کمک محرومان بشتابیم و این فرمان رهبر معظم انقلاب است که باید به آن عمل شود.

وی با اشاره به ایفای نقش بانک مهراقتصاد در بحث اقتصادمقاومتی و محرومیت‌زدایی بیان داشت: امسال نیز باید هدف اصلی بانک رفع محرومیت‌ها و پیشبرد اقتصاد مقاومتی باشد.

سردار اکبری در انتها گفت: امیدواریم پایگاه بسیجی که امروز در این بانک افتتاح می‌شود منشا خیر برای مجموعه باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۷:۴۸

31 Jan 2020