۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۶۱۲۰
امام جمعه شهر باباحيدر گفت:

ساختمان اداره ماليات در شهر باباحيدر ساخته مي شود

امام جمعه شهر باباحيدر گفت:با همکاري شوراي اسلامي شهر، زميني مصوب شد که در اختيار اداره ماليات قرار گيرد تا ساختمان امورمالياتي در شهر باباحيدر ساخته شود.
ساختمان اداره ماليات در شهر باباحيدر ساخته مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، امام‌جمعه باباحيدر با اشاره به سخنان رهبري در جمع فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوايي گفتند: يکي از دغدغه‌هاي رهبري که در تمامي سخنراني‌هاي معظم له مطرح مي‌شود رسيدگي به وضعيت معيشتي مردم و ايجاد کار و اشتغال است و اين بار نسخه علاج بخش مشکلات را به‌کارگيري  نيروي انساني توانا دانستند از مسئولين مي‌خواهيم که با به‌کارگيري نيروي توانا و جوانان مؤمن و انقلابي به اين نداي رهبر انقلاب لبيک گفته و کاري کنند که مردم از وضعيت بد معيشتي نجات يابند.

حجت‌الاسلام ياوري با تبريک عيد سعيد غدير اظهار داشتند: زنده نگه‌داشتن عيد غدير، فقط به جشن و شادماني و قصيده خاني نيست بلکه غدير فرصتي است تا چگونگي تبعيت از علي (ع) بر مردم و مسئولين تبيين شود و به دنيا بفهمانيم غدير منحصر به آن زمان نيست بلکه جاودانه است و بايد شيوه حکومتي علي بن ابي‌طالب در همه اعصار و در بين همه ملت‌هاي دنيا باشد.
 
خطيب نماز جمعه بابا حيدر کشتارجمعي، مسلمانان روهينگيايي ميانمار را محکوم کرد و از مدعيان حقوق بشر و مسلمانان جهان خواست تا هرچه زودتر به فرياد اين ملت مظلوم ستمديده و بي‌پناه برسند و به اين نسل‌کشي پايان دهند.

 ايشان در پايان از نشست با مديرکل امور مالياتي استان خبرداد و گفت: با همکاري شوراي اسلامي شهر زميني مصوب شددر اختيار اين اداره کل قراردهند وساختمان امورمالياتي ساخته شود.

انتهاي پيام1022ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۹:۰۷

28 Dec 2019