۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۱۱۶۰
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهار محال‌ و بختیاری:

دو دستگاه کامیون ایسوزو برفروب به ناوگان راهداری استان چهارمحال و بختیاری اضافه شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان چهار محال‌ و بختیاری از تجهیز ناوگان راهداری استان به دو دستگاه کامیون ایسوزو برفروب مجهز جدید خبر داد.
دو دستگاه کامیون ایسوزو برفروب به ناوگان راهداری استان چهارمحال و بختیاری اضافه شد
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان چهار محال‌ و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، از تجهیز ناوگان راهداری استان به دو دستگاه کامیون ایسوزو برفروب مجهز جدید خبر داد و گفت: برای ارتقاء کیفی خدمات جاده ای و تجهیز ناوگان راهداری، دو دستگاه کامیون ایسوزو مجهز به نمک‌پاش مکانیزه و تیغه‌ برفروب به ناوگان راهداری این استان اضافه شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها بخش مهمی از فعالیتهای حوزه راهداری است که باید به آن توجه ویژه ای شود افزود: «نوسازی ماشین‌ آلات راهداری یک نیاز است» و با توجه به این‌ که این استان منطقه بسیار سردسیری است و در فصل سرد سال شاهد بارش‌های متعدد برف است برای عملکرد مناسب در بارندگی‌ها، ورود ماشین‌آلات جدید بسیار ضروری بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری موجود و جدید خریداری شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد هموطنان و استفاده کنندگان از محورهای استان انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۶:۰۰

27 Dec 2019