۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۷۱۳۰
درتجمع امروز مقابل استانداری:

متقاضیان مسکن مهرخواستار واگذاری واحد های خود هستند

صبح امروز تعدادی از متقاضیان مسکن مهر عضو شرکت تعاونی قصر یاس در اعتراض به عدم واگذاری واحدهای ثبت نامی جلوی درب استانداری تجمع کردند. یکی از آنها گفت:وقتی پولی برای پرداخت اجاره بها نداشته باشم و مسکن مهر را هم تحویل نگیریم مجبورم چادر بزنم و در خیابان زندگی کنم.
متقاضیان مسکن مهرخواستار واگذاری واحد های خود هستند
به گزارش جهانبین نیوز، صبح امروز 26 تن از متقاضیان مسکن مهر به نمایندگی از 126 نفر اعضای شرکت تعاونی قصر یاس در اعتراض به عدم واگذاری واحدهای خود جلوی درب استانداری تجمع کردند.

پورجعفری یکی از تجمع کنندگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: ما از سال 86 تاکنون در این شرکت ثبت‌نام کرده و به امید خانه‌دار شدن چند سال تحمل کردیم اما در حالی که مقرر شده تا سال 92 این واحدها به ما واگذار شود اما این امر تاکنون محقق نشده است.

وی ادامه داد: از هریک از متقاضیان 34 تا 32 میلیون تومان بدون احتساب 25 میلیون تومان گرفته شده و امروز هیچ چیزی دست گیر ما نشده و ما همه بدون خانه و کاشانه‌ هستیم.

پورجعفری تصریح کرد: ماتاکنون به مراجع قانونی مراجعه و پیگیرمشکلات خود هستیم ولی تاکنون کسی جوابگوی  ما نبوده و تصمیم بر این گرفتیم برای احقاق حقوق خود، امروز جلوی درب استانداری تجمع کنیم.

این فرد تجمع‌کنند بر ضرورت نظارت دقیق‌تر نهادهای ذی‏‌ربط بر مسکن مهر تاکید کرد و گفت: ما از مسئولان اداره تعاون می‎خواهیم تا بر شرکت‌های متولی اجرای مسکن مهر نظارت بیشتری داشته باشند و پیگیر این مشکلات باشند.

پورجعفری خاطرنشان کرد: این واحدها به طور میانگین از 10 تا 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و این نشان می‌دهد مسئولان در این رابطه کم‌کاری و بی‎مسئولیتی داشته‌اند.

آقای خداوردی یکی دیگر از تجمع‌کنندگان، از وضعیت گرانی اجاره مسکن در شهر گلایه کرد و گفت: ماهی 600 هزار تومان اجاره بها می‎پردازم و دیگر توان پرداخت ندارم و می‎خواهم هرچه سریع‌تر مسکن خود را تحویل بگیریم.

وی گفت: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکایت داریم و می‎خواهیم هرچه سریع‌تر به مشکل ما رسیدگی کنند.

خداوردی افزود: وقتی پولی برای پرداخت اجاره بها نداشته باشم و مسکن مهر را هم تحویل نگیریم مجبورم چادر بزنم و در خیابان زندگی کنم.

تجمع‌کنندگان خواستار نظارت، حمایت و اعمال قانون بر پروژه‌های مسکن هستند و در این رابطه معتقدند اجرای پروژه‌های مسکن مهر از ضمانت اجرایی برخوردار نیستند.

هرچند پروژه مسکن مهر، طرح بسیار خوبی برای خانه‌دار شدن بی‎خانه‌ها بود  اما صداي اعضاي تعاوني‌هاي مسكن مهر كه از سال‌های قبل مقابل وعده‌هاي مديران تعاوني بلند شده همچنان ادامه دارد و نشان مي‌دهد به نتیجه رسیدن عزم دولت نهم و دهم براي تامين مسكن گروه‌هاي كم‌درآمد و محروم جامعه مستلزم پیگیری و درایت مسئولان دولت تدبیر امید است چراکه بیش از آنکه اقشار محروم و بی‌خانه جامعه از این طرح منتفع شوند شاهد ورود سرمایه‎داران و انتفاع دلالان در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۱:۵۳

30 Dec 2019