۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۶۲۱۰
امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد:

انفاق همراه با ايثار يکي از با ارزش ترين راه ها در راه رضايت پروردگار مي باشد

امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد:انفاق ،ايثار ،گذشت، صدقه در دين اسلام بسيار مورد تاکيد بوده و ازجايگاه والا و بالايي برخوردار است انفاق همراه با ايثار يکي از بالاترين و با ارزش ترين راه ها در راه رضايت پروردگار مي باشد
انفاق همراه با ايثار يکي از با ارزش ترين راه ها در راه رضايت پروردگار مي باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت:يکي از جنبه هاي مهم واساسي دين مبين اسلام سلامت مسلمانان و مومنان است دين اسلام امنيت و حمايت و سلامت را در ابتدا بر پايه ي وحدت قرار داده است وحدتي که باعث ايجاد  تفکر و عدالت و آسايش مي شود.

وي افزود : در دين اسلام نگاه به يک جامعه بايد بر اساس عدالت مهرباني و هم نوع دوستي قرار بگيرد و خود بيني و خودپسندي جايگاهيدردين اسلام نداردهمهي مسلمانان و مومنان نسبت يه هم نوع و افرادي که در يک شهرو يک کشور زندگي مي کنند مسئول بوده و بايد همه دغدغه ي حمايت از يکديگر راداشته باشند.

ميرافضلي بيان کرد : انفاق ،ايثار ،گذشت، صدقه در دين اسلام بسيار مورد تاکيد بوده و ازجايگاه والا و بالايي برخوردار است انفاق همراه با ايثار يکي از بالاترين و با ارزش ترين راه ها در راه رضايت پروردگار مي باشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت : يک عده اي هستند که در ظاهر دين را حفظ کرده ولي در باطنشان دين را تکذيب مي کنند و اعتقادي به مباني اسلام ندارند اين افراد در هنگام عبور از کنار درماندگان جامعه از کنار آن ها بي تفاوت گذشته ونسبت به آن ها ترحمي انجام نمي دهند.

وي بيان کرد:خداوند رزق و روزي هر شخص را مقدر و مشخص کرده است و چه بسا اين رزق و روزي که از سمت خداوند به انسان مي رسد بواسطه ي خانواده و زن و فرزند اوست و حال خداوند مي فرمايد:از اين مالي که خودمان به شما داده ايم انفاق کنيد و در راه خدا بدهيد.

خطيب نماز جمعه ي شهر بن ضمن اشاره به ديدار اعضاي جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامي گفت:در اين ديدار رهبر معظم انقلاب سخنان مهم و گران قدري را فرمودند که بايد مورد توجه مسئولين و به خصوص اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام باشد.

وي افزود:امروزه تفکر انقلابي مهم ترين نياز جامعه ي ما مي باشد که متاسفانه بعضي از روشن فکران امروزي مي گويند که پيشرفت و توسعه با روحيه ي انقلابي و انقلابي گري سازگار نيست اين سخنان از پايه اشتباه است.

وي بيان کرد : امروز اگر کشور عزيز ايران در سخت ترين شرايط با وجود سنگين ترين تحريم هايبين المللي در بالاترين رتبه هاي علمي ،نظامي، پزشکي وموشکي قرار دارد و فقط بخاطر همين روحيه ي انقلابي و انقلابي گري مردم و جوانان غيور اين آب و خاک مي باشد.

ميرافضلي گفت: چند شب گذشته مجددا از سمت کشور هاي آمريکايي 9مورد تحريم جديد بر کشور عزيزمان تحميل شد حال بايد بگوييم که چه کساني دارند نقض برجام مي کنند اين آمريکايي ها هستند که در تمامي مراحل برجام را زير پا گذاشته و پاي بند به اين معاهده نبودند و در تمامي اين موارد ايران را ناقض برجام مي دادند.

وي ضمن اشاره به کشتار وحشيانه ي مردم ميانمار توسط دولت و بوداييان متعصب گفت:اگر  امروز پيامبر عظيم الشان اسلام در بين ما بود معلوم نبود که چه برخوردي با سران کشور هاي مسلمان انجام مي داد که در گوشه و کنار اين جهان مسلمانان را به خاک و خون مي کشند و بعضي از اين سران کشور هاي اسلامي به جان مسلمانان ديگر کشور ها افتاده اند و دارند مردم مظلوم اين کشور ها را بطور وحشيانه اي قتل عام مي کنند و الله بايد درمقابل رسول الله پاسخ گو باشند.

مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بايد درمقابل اين گونه رفتار ها ايستاده و به شدت با اين ها برخورد نمايند.

وي بيان کرد:امروز مسلمانان در سراسر جهان با سختي هاي فراواني زندگي مي کنند امروزاگر مسلمانان کشور ميانمار را بکشند و نابود بکنند بعد مي خواهند به سراغ مسلمانان ساير کشور هاي اسلامي مانند بحرين و يمن رفته و اين مسلمانان را نيز از بين ببرند اين ها با اصل اسلام مشکل دارند امروز روز آگاهي و زنده دل بودن است و نبايد اجازه دهيم که با اين گونه حرکاتشان مردم و مسلمانان را در فشار و تهديد قرار دهند.

انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۴:۴۷

26 Dec 2019