:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> استقبال 2600 نفر از نمایش‌های صحنه‌ای سینما کودک کانون در شهرکرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۳۸۷۱۳
مسئول هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

استقبال 2600 نفر از نمایش‌های صحنه‌ای سینما کودک کانون در شهرکرد

مسئول هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 2 هزار 600 کودک در استان طی ماه‌های دی و بهمن سال جاری از چهار نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن کردند.
استقبال 2600 نفر از نمایش‌های صحنه‌ای سینما کودک کانون در شهرکرد
سید طالب هاشمی‌خواه مسئول هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از بازدید ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از کودکان و خانواده‌هایشان از چهار نمایش اجرا شده بر روی صحنه سینما کودک کانون خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طی ماه‌های دی و بهمن سال جاری چهار نمایش با عنوان‌های، خورشیدهای مهربان به کارگردانی محمدرضا لله گانی، روباه دم زنگوله به کارگردانی علی اسکندری، بیچاره سهراب به کار گردانی بهزاد ترابیان و اکران فیلم پایان رویاها به کار گردانی محمد علی طالبی بر روی صحنه رفته است افزود: بزودی نمایش‌های دیگری نیز از تولیدات بخش هنرهای نمایشی کانون بر روی صحنه خواهد رفت.

مسئول هنرهای نمایشی کانون استقبال خوب از این نمایش‌ها را مهیا بودن بستر اجتماعی جهت اجرای برنامه‌های نمایشی برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان بیان کرد و افزود: با علم به اینکه تئاتر مادر هنرهاست یعنی تمامی هنرها ازجمله نقاشی، نورپردازی، طراحی، حجم‌سازی، موسیقی، رنگ‌شناسی و... در آن به کار می‌رود برای کودکان از حساسیت‌های خاصی برخوردار است و پیامدهای مثبتی برای آنان به همراه دارد.

گفتنی است نمایش یوسف کنعان به کارگردانی رضا علوی نیز در مرحله بازبینی برای اجرا بر روی صحنه سینما کودک کانون است که از نیمه دوم اسفند ماه اجراهای خود را آغاز می کند و تا بهار ۹۷ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۹:۲۵

8 Jan 2020