۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۱۷۷۴۳
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

همايش ياد ياران در شهرکرد برگزار می‎شود

همایش یاد یاران به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرکرد برگزار می‎شود.
همايش ياد ياران در شهرکرد برگزار می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر دفاع مقدس را به عنوان يکي از حساس‌ترين و بارزترين برهه‌هاي حيات راستين ملت ايران دانست و گفت: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم بود.

مرادي افزود: دفاع مقدس همچون نگيني تابناک تا هميشه زمان بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداري آزادگان جهان مي درخشد.

وي اذعان داشت: دفاع امت ايران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام در تاريخ افتخار آفرين مبارزات حق طلبانه يک ملت سترک فروزان خواهد شد.

وي بيان داشت: پايداري ايران اسلامي که برخواسته از روح وحدت و ايمان بود در سايه هدايت‌هاي رهبر کبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) در حال حاضر خلف صالحش رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي شکل گرفت و باعث احياي يک مکتب سازنده و نهضت آرمانگرا و ايدئولوژي جهانگير شد.

مرادي تصريح کرد: دفاع مقدس ما در زمينه هاي مختلف سياسي، نظامي، اجتماعي و فرهنگي توانست معادلات جهاني معمول را بر هم زند و تحليل‌هاي مادي دنياپرستان را نقش بر آب سازد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد گفت: اين حادثه عظيم بي‌شک در ياد ملت ايران خواهد ماند و غرور و سرافرازي و حماسه آفريني را در نسل هاي بعدي به جاي خواهد گذاشت.

وي اظهار داشت: بر همين اساس با هدف تبلور زنده نگه داشتن ياد و نام شهداي عزيز دوران دفاع مقدس و حفظ ارزش‌هاي والاي دفاع مقدس انتقالاین ارزش‌ها به نسل جديد ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد بيش از 90 عنوان برنامه در سطح حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج اجرا مي کند.

مرادي شرکت در رژه حماسي ۳۱ شهريور، برپايي نمايشگاه اغوا، همايش خانواده و دفاع مقدس، همايش ياد ياران و راهي به سوي زندگي شادتر، برگزاري يادواره شهداي مدافعان حرمين و همايش نقش کارگران در دفاع مقدس را از جمله اين برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۷:۳۷

6 Jan 2020