۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۳۷۷۳

پروژه مهر ، مهم‌ترين برنامه ي آموزش و پرورش شهرستان فارسان در تابستان 94

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان در جلسه ي ستاد پروژه مهر که با حضور برخي از مديران مدارس برگزار شد ، گفت: پروژه مهر مهم‌ترين برنامه ي آموزش و پرورش شهرستان فارسان در تابستان 94 است.
پروژه مهر ، مهم‌ترين برنامه ي آموزش و پرورش شهرستان فارسان در تابستان 94
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد اسکندري افزود: اين پروژه شامل برنامه‌هاي سازماندهي نيروها، ساماندهي فضاهاي فيزيکي، تعمير و زيباسازي مدارس، اجراي برنامه‌هاي آغازين مدارس در سال تحصيلي جديد و … است.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان با تاکيد بر تمهيد مقدمات و برنامه‌ريزي براي بازگشايي بانشاط مدارس و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي درون و برون‌سازماني براي آغاز سال تحصيلي، اظهار کرد: اگر متناسب با شرح وظايف و تقسيم کار صورت گرفته، برنامه‌ها با دقت و به‌ موقع پيگيري شود شاهد دست‌يابي به نتايج مطلوب و تحقق اهداف اين پروژه خواهيم بود.

وي با بيان اينکه يکي از مهم‌ترين رويدادهاي آموزش و پرورش بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي است، خاطر‌نشان کرد: اول مهرماه روز ملي آموزش و پرورش است بنابراين بايد براي پروژه مهر جايگاه ويژه‌اي قائل شده و برنامه‌هاي مطلوبي تدارک ديد.

اسکندري با اشاره به اينکه در پرو‍ژه مهر چندين موضوع مهم مورد توجه است، عنوان کرد: آماده سازي و تجهيز مدارس در حد مطلوب و مناسب، به کارگيري نيروي انساني متخصص و متعهد براي دوره هاي مختلف تحصيلي و هم چنين جذب و ثبت نام دانش آموزان و نوآموزان از جمله موضوعات موردنظر هستند.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۳:۲۰

11 Feb 2020