۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۲۱۵۱۳
پیام نوروزی فرمانده سپاه استان:

سال 94، سال معرفی الگوهای شهید از استان چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام تبریک نوروزی، سال ۹۴را سال معرفی الگوهای شهید از استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.
سال 94، سال معرفی الگوهای شهید از استان چهارمحال  و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن پیام نوروزی سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک به مناسبت حلول سال جدید، گفت: امیدوارم که ان شاالله این سال ، سال موفقیت و بهروزی برای نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و امت ولایت مدار ایران اسلامی و استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری باشد.

وی، افزود: ما افتخار داریم که هر سال را زیر بیرق مطهر شهدا باشیم و بحمد الله به برکت حضرت صدیقه ی طاهره حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) این توفیق را پیدا کردیم که امسال را زیر بیرق شهیدان ان شاالله انجام وظیفه کنیم و سال جدید نیز این توفیق را پیدا کردیم که سال را با نام مبارک حضرت زهرا (سلام الله علیها) شروع کنیم و دو تن از شهیدان پر افتخار اسلام و شاخص کشور از استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برگزیده شدند.

سردار محمدسلیمانی، افزود: سردار شهید حسینعلی ترکی و سردار پر افتخار اسلام شهید غلامعلی نیکخواه، این شهدای بزرگواری که واقعا نکات زیبایی در سیره عملی و نظری آنان نهفته است و می تواند جهت نسل حاضر و نسل های آینده قابل ارائه و الگو باشد در سال جدید در سطح کشور معرفی می شوند.
وی، تصریح کرد: با معرفی این الگو هایی که صادق و ملموس و دست یافتنی هستند برای همه ی نسل ها، ان شاالله بتوانیم این عزیزان را به عنوان الگو انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نکات زیبای نهفته در زندگینامه شهید ترکی و شهید نیکخواه، افزود: این شهیدان پرافتخار واقعا زندگی نامه ی زیبایی در عرصه های مختلف دارند که امیدواریم ان شاالله بتوانیم این عزیزان را در سطح کشور معرفی کنیم تا بتوانیم به عنوان الگو های شاخص در راستای رسیدن به مسیر کمال آنها را سرمشق خود قرار دهیم.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۲:۴۱

29 Dec 2019