۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۰۰۵۳

۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری به محضر رهبر انقلاب مشرف شدند

جمعی از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری روز گذشته برای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری عازم تهران شدند و امروز همراه با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم از سراسر کشور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری به محضر رهبر انقلاب مشرف شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ حمیدرضا توسلی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به همت و پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری برای تجدید عهد و پیمان دوباره و لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب به محضر ایشان مشرف شدند.

وی افزود: کاروان مشتاقان زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی از استان چهارمحال و بختیاری به تعداد ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان عازم دیدار با مقام معظم رهبری شدند و از فرمایشات ارزشمند معظم‌له بهره‌مند شدند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از تقاضاهای مکرّر و پیگیر مردم استان از نماینده ولی‌فقیه در استان بوده که با پیگیری‌های ایشان در ۱۸ شهریورماه سال ۱۳۹۴ تعداد ۱۲۰۰ نفر از مردم استان و ۲۲ مرداد سال ۱۳۹۷ نیز تعداد ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان به دیدار رهبر انقلاب مشرف شدند.

توسلی خاطرنشان کرد: از همه اقشار مختلف مردم استان در این دیدار که یک رویداد مهم و ماندگار فرهنگی برای استان بود، شرکت کردند.

وی گفت: همه ساله رهبر انقلاب با مردم استان های مختلف دیدار می کنند که امسال هفت استان در نوبت قرار گرفتند و استان چهارمحال و بختیاری نیز ازجمله این استان‌ها بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۰۵

27 Dec 2019