۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۱۸۰۰۳
خواهر شهيد قاسم نادري بني،

شهداي غزه هيچ فرقي با برادرم ندارند

شهداي اسلام در هر گوشه اي از جهان باشند عزيز و مايه افتخارند و شهداي غزه همانند برادر شهيدم برايم عزيز هستند و به ياري آنان خواهم رفت.
شهداي غزه هيچ فرقي با برادرم ندارند
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر خواهر شهيد قاسم نادري بني گفت: من برادرم را اواخر اسفند ۶۰ازدست دادم و و با درد و رنجي که در آن زمان تحمل کردم مي توانم شرايط بحراني خواهران و مادران غزه را درک کنم و بدانم از غم دوري فرزند و برادر خود چه رنجي را تحمل مي‌کنند.

خانم نادري با تاکيد بر اينکه مهم نيست شهدايي که در راه اسلام جان خود را ازدست دادند از کدام کشور و ديار باشند، تصريح کرد: ازخودگذشتگي اين عزيزان در راه اسلام الگوي همه ما است و بايد ياد وخاطره اين بزرگواران را گرامي داشت.

وي گفت: خانواده شهدا هميشه غمي نهفته در فراق عزيزان خود دارند اما رضايت ولي امر خود را به اين غم ترجيح مي دهند و به همين دليل افتخار مي کنند که عزيزانشان را دراين راه داده اند.

خواهر شهید قاسم نادری با تاکيد بر اينکه شهدا رفتند تا ما بمانيم، افزود: در شرايط فعلي غزه به دليل تقديم کردن شهداي زيادي خصوصا کودکان و زنان بي دفاع وظيفه شرعي ماست که از اين عزيزان حمايت کنيم.

نادری خاطرنشان کرد: مردم ايران درهر نقطه اي از کشور، هميشه در صحنه‌هاي مختلف حضور داشتند و مردم شهرستان بن نيز با حضور پرشور خود در پاي صندوق هاي کمک به کودکان غزه همانند گذشته در صحنه حاضر خواهند شد و از اين کودکان حمايت مي کنند.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۳:۴۱

27 Dec 2019