۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۶۳۹۳
مسئول بسیج دانشجویی استان :

روز قدس سرآغاز بیعت عدالت خواهان جهان برای مقابله با نظام سلطه است

نظام صهیونیسم تلاش می کند با آلوده کردن نسل ها با ابزار رسانه، بستر تحقق خواسته های خود در جهان را فراهم سازد.
روز قدس سرآغاز بیعت عدالت خواهان جهان برای مقابله با نظام سلطه است
به گزارش جهان بین نیوز، احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد گفت: یکی از ماموریت های اصلی شبکه های صهیونیستی دنیا مخصوصا در بعد رسانه گسترش شبکه های رسانه ای ضد اخلاقی و سخره گرفتن فرهنگ های بومی و مذهبی است. نظام صهیونیسم تلاش می کند با آلوده کردن نسل ها با ابزار رسانه بستر تحقق خواسته های خود در جهان را فراهم سازد. از طرفی تبلیغ مظلومیت یهودیت و تروریست بودن جبهه های مقاومت منطقه ای از جمله حزب الله و گروه های مقاومت فلسطین در شبکه های ماهواره ای از استراتژی راهبردی این رژیم مجهول است.

وی تصریح کرد: امروز در ۲ بعد رژیم صهیونیستی قوای خود را متمرکز کرده است: ۱- دروغ پراکنی و گسترش شبکه های مستهجن اخلاقی ۲- نسل کشی مسلمانان به بهانه دفاع از مردم مظلوم یهود

مسئول بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه اوج استیصال آنها در برابر گسترش جبهه مقاومت در منطقه می باشد. شکست اسرائیل در برابر تحولات سوریه خشم آنها را برانگیخت، از طرفی پیام مقاومت در ملت فلسطین نهادینه شده و به علت عدم توانایی برای شکست مقاومت امروز این رژیم دست به جنایات گسترده و نسل کشی آشکار زده است.

وی افزود: امام بزرگواره در یک اقدام تاریخی و برنامه راهبردی روز قدس را به عنوان نماد و الگوی دفاع از تفکر مقاومت در برابر سازش بنیان گذاشتند، این اقدام راهبردی امروز الگوی زنده ای در برابر همه ملت های آزادی خواه می باشد.

راستینه تاکید کرد: مقاومت رمز تحقق حکومت عدالت خواه منجی عالم بشریت است و امروز روز قدس سرآغاز بیعت عدالت خواهان جهان برای مقابله با نظام سلطه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۰:۳۱

2 Jan 2020