۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۶۹۱۳
نماينده ولي فقيه در استان چهار محال و بختياري:

مسئله دشمن شناسي ضرورت امروز جامعه است

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در مراسم يادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان لردگان گفت: يکي از ضرورت هاي مهم امروز ما مسئله دشمن شناسي است، اگر دشمن را شناختيد فريب و توطئه هاي دشمن را نخواهيد خورد.
مسئله دشمن شناسي ضرورت امروز جامعه  است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد صبح امروز در مراسم يادواره سرداران، فرماندهان و 286 شهيد شهرستان لردگان گفت:  يکي از ضرورت هاي مهم امروز ما مسئله دشمن شناسي است که بارها مقام معظم رهبري به اين نکته توجه ويژه اي داشته اند و فرمودند: دشمن شناسي خود را قوي کنيد، اگر دشمن را شناختيد فريب و توطئه هاي دشمن را نخواهيد خورد.

وي افزود: هم بايد دشمن را شناخت و هم بايد مکر و حيله هاي دشمن را دانست.

حجت الاسلام نکونام بيان داشت: امروز در مسير ما آمريکا به عنوان شيطان بزرگ ياد شده است، همانطور که خداوند منان در قرآن مجيد مي فرمايد: از شيطان (ابليس) بر حذر باشيد، همين دستور را هم مي دهد که از آمريکا و استکبار نيز بر حذر باشيد.

وی در ادامه افزود: وقتي يک مقايسه بين ابليس و آمريکا انجام مي دهيم به چند نکته مي رسيم، ابليس و آمريکا هر دو در منيت و غرور هستند، هر دو حيله گر و مکارند، هر دو با دين شما مي جنگند، ابليس و آمريکا در تامين منافع خودشان از انواع تهديد استفاده مي کنند، هر دو دشمني و شيطنتشان ادامه دار است و  هر دو امر به فساد و فحشا مي کنند.

نکونام ادامه داد: لذا آنچه مهم است برادران و خواهران گرامي اينست که؛ بدانيم دشمن ما، دشمن است و همانطور که خداوند منان در قرآن مجيد مي فرمايد: از شيطان بر حذر باشيد، همين دستور را هم مي دهد که از آمريکا و استکبار نيز بر حذر باشيد و بدانيد تا زماني که ما پيرو مکتب اهل بيت (ع) و مکتب قرآن هستيم و بر آن ايستادگي کنيم آنها هيچ کاري بر عليه ما نمي توانند انجام دهند چون کيد شيطان و ( آمريکا) هميشه ضعيف است.

نماينده ولي فقيه در استان در ادامه به مسئله ولايت اشاره کرد و گفت: مسئله ولايت و شاخصه ولايت را جدي بگيريد و هشياري، بصيرت و توجه به ولي امر را سر لوحه کار هاي خود بدانيد.

حجت الاسلام نکونام در پايان ضمن تشکر از برگزارکنندگان يادواره 286 شهيد شهرستان لردگان افزودند: در آستانه 13 آبان ماه و در آستانه اربعين حضرت ابا عبد الله (ع) قرار داريم، حضور در صحنه 13 آبان بايد کاملا مردمي و با حضور حداکثري در راهپيمايي 13 آبان حاضر شويم.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۱۶

20 Jan 2020