۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۱۲۲۴۳
کارجهادی مخترع چهارمحالی جهان را حیرت زده کرد:

موفقیت مخترع برگزیده استان در ثبت بین المللی نانو فیلتر های هوشمند

علی رغم کارشکنی های زیاد کشورهای غربی درروند رشد دانش صلح آمیز وبشردوستانه دانشمندان کشورمان، مهندس نوروزیان وهمکارانشان توانستند بااتکا به خدا واعتماد به توان داخلی وبا رویکرد ما می توانیم نانوفیلتر هوشمندرادرسطح جهان بسازند


به گزارش جهانبین نیوز، ثبت دستاورد برتر علمی فناورانه مخترع برتر کشور در اداره ثبت اختراعات آمریکا ؛ جمهوری اسلامی ایران را پیشگام در تولید فناوری های پیشرفته وصلح آمیز زیست محیطی در جهان کرد و این موفقیت جهانی، بار دیگر به دنیا ثابت نمود جمهوری اسلامی به دنبال فناوری های صلح آمیز و بشر دوستانه زیست محیطی است.

جمهوری اسلامی ایران با تلاش علمی ده ساله مخترع برتر و بین المللی چهارمحالی صاحب تکنولوژی نانوفیلتر های هوشمند جاذب آلاینده های سمی و هیدرو کربنی محیط زیست به عنوان یک فناوری نوین و پیشرفته زیست محیطی به ثبت جهانی در اداره ثبت اختراعات آمریکا رسید. که به همراه دیگر دستاوردهای علمی کشورمان در آینده تاثیر بسزایی را در ارتقای رتبه فناوری نانو ایران در دنیا خواهد داشت.

ثبت جهانی اختراع نانوفیلترهای هوشمند رفع آلودگی هوا در ادراه ثبت اختراعات امریکا به نام جمهوری اسلامی ایران ،حاصل تلاش و فعالیت جهادی آقای مهندس رسول نوروزیان قهفرخی به همراه گروهی از نخبگان و دانشمندان جوان کشور با مشاوره اقتصادی آقای دکتر مجید زرافشان خراسانی در مدت ۱۰سال فعالیت تحقیقات علمی با هزینه ای معادل ده میلیارد ریال در ایران اسلامی بومی سازی و تولید علمی گردید.

گفتنی است طی مدت سه سال پیگیری مستمردر اداره ثبت اختراعات آمریکا علی رغم تنگنا های مالی و پیشنهادات کلان چند ده میلیون دلاری از کشورهای اروپایی جهت خرید دانش فنی، به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت جهانی گردید ودر۲۶/۱۰/۹۲ (۱۶ژانویه۲۰۱۴) این پتنت به دلیل نوآوری و منحصر به فرد بودن و نداشتن نمونه مشابه در جهان؛ عضو pctشده و در۱۴۸ کشوردنیا به نام جمهوری اسلامی ایران انتشار یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

الهام سلیمانی
سلام روز بخیر
لطفا از اخبار سه بعدی در ایران هم مطالبی بزارید مثل اخبار کارگردانان بزرگ در این عرصه و یا سینما های جهان مثلا خبر " اختراع فیلترهای سه بعدی برای دیدن عکس و فیلم در ایران به جای استفاده از فیلترهای انگلیسی و امریکایی در اکثر سایت های خبری پیدا می شه اما در سایت شما نیست !!!!!! "واقعا جای تعجب داره ! لینک منبع رو براتون گذاشتم
عنوان خبر : جوان موفق ایرانی و یک گام برای تحول بزرگ در دنیای عکاسی . منبع : جام نیوز

http://www.jamnews.ir/TextVersionDetail/270846

http://www.jamnews.ir/detail/News/270846

به اخبار های ملی و جوانان ایرانی توجه بیشتری داشته باشید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۹:۵۷

30 Dec 2019